Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12

Wątek: cannon 400d,obiektyw standard

achtab
    Guest

Domyślnie cannon 400d,obiektyw standard

Witam...jestem początkującym użytkownikiem cyfrowego cannona 400D.
    Na stałe używam filtra polaryzacyjnego. Zdjęcia które robię (w szczególności krajobrazy) są po prostu nieostre. Nie wiem,z czego to wynika...czy to problem użytego filtra,czy kiepski objektyw....czy jeszcze inne uwarunkowania...Bedę wdzięczny za wskazówki.

Pełne uzależnienie
    Miasto
    Śląsk

Domyślnie

jaki to filtr?? dlaczego zawsze fotografujesz z polarem ?? kit'a 18-55 powinienes domknac do f8-9, czasy mozliwie krotkie..

dla pelni szczescia wszystkich komentatorow - wstaw przyklady tych mydlanych zdjec 8)

Pełne uzależnienie

Domyślnie

Jesli to jest KITowy obiektyv to nie pozostaje nic iinnego jak AV i f8 - ten obiekktyw najostrzejszy jest pomiedzy f8-f11 - zrob test - zdejmij filter -potem zaloz - zobaczysz. Jak filter "przeszkadza" to nie uzywaj
    Edit: Kubak82 - ubiegl mnie

achtab
    Guest

Domyślnie

Dzięki...załączam przykłady zdjęć

!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
    no i oczywiście nie zawsze używam polara...tylko ostatnio byłem na małym "wodnym" wypadzie,więc używałem go cały czas.
    Ostatnio edytowane przez achtab ; 01-06-2007 o 13:03 Powód: Automerged Doublepost

Pełne uzależnienie Awatar gwozdzt

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez achtab Zobacz posta
    Dzięki...załączam przykłady zdjęć
    zdjęc?? takie miniaturki to sie nazywaja thumbnails czy tak jakoś :-)
    większych nie masz?

A serio - najprawdopodobniej źle robisz resize, bo w takim rozmiarze to z byle czego zdjęcie będzie ostre (pod warunkiem prawidłowego resize)
    Pozdrowienia, Tomek
    Kilka moich zdjęć... i sprzęt

Bywalec Awatar ishi

Domyślnie

miniaturki ewidentnie są nie wyostrzone... rozumię, że problem na "dużych" plikach jest ten sam?
    350D +kit http://www.ishi.ovh.org/krajobraz/sl...bie_doly4.html