Pokaż wyniki od 1 do 10 z 17

Wątek: Canon 17-40 do Canona 400D

Mieszany widok

Bywalec
    Miasto
    Toruń

Domyślnie Canon 17-40 do Canona 400D

Witam wszystkich,
    posiadam od niedawna Canona 400D i zamierzam oczywiście zmienić kita na coś lepszego. Szczerze mówiąc boli mnie głowa już od czytania o obiektywach ale jestem juz prawie zdecydowany na szkiełko Canona 17-40 (jestem amatorem ale stawiam na jakość).

Czy możecie mi polecić sklep(internetowy) w którym nabędę go w dobrej cenie? (poprosze o linki)

A może mam nie przesadzać i kupić Tamrona 17-50?

Zdjęcia robie najcześciej w pomieszczeniach i na dworzu (nie duża odległość). Celem moich zdjęć jest głównie mój 8-mio miesięczny syn. Jak sami dobrze wiecię jakiś wiekszy zoom też sie przyda (ale to raczej drugi plan zakupu). Myśle że to body i szkiełka, które ewentualnie zakupie nie szybko zmienie.

A może kupić jedno szkło Canon 24-105 i dać sobie spokój z dwoma? Tylko martwi mnie to 24 bo najcześciej jedank robie zdjęcia w mieszkaniu a jest ono dość małe.

Z góry dziękuje.

Ps. Jak macie inne propozycje dla mnie to jestem gotowy się z nimi zapoznać:razz:

Pełne uzależnienie
    Miasto
    Staszów

Domyślnie

Moja propozycja pozostać przy KIT'ie (niedoceniony przez wielu obiektyw)
    Do pomieszczeń potrzebowałbyś jasnego obiektywu: np. Tamron 17-50 F/2,8.

Bywalec
    Miasto
    Toruń

Domyślnie Kit???

Kit odpada. A o Tamronie mówią że AF słabo działa z Canonem. Ciekawe jak wyglada to samo zdjecie zrobione 2.8 a 4? Naprawde jest tak duża różnica? Ma ktoś linka?

Początki nałogu Awatar ecki74
    Miasto
    Mikołów

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez ghost7 Zobacz posta
    Kit odpada. A o Tamronie mówią że AF słabo działa z Canonem. Ciekawe jak wyglada to samo zdjecie zrobione 2.8 a 4? Naprawde jest tak duża różnica? Ma ktoś linka?
    Ja mam takiego tamronika i poprostu nie narzekam , tylko robię zdjęcia.
    Co do jego pracy AF - działa. Obiektyw może głośno pracuje ale da się to wytrzymać.