Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 234
Pokaż wyniki od 31 do 38 z 38

Wątek: 400d + 28-105 USM czy 30d + 18-55

  1. #31
    Początki nałogu
    Dołączył
    Mar 2006
    Miasto
    Rzeszów
    Wiek
    41
    Posty
    280

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Skylines Zobacz posta
    Canon EF-S 17-85 f/4.0-5.6 IS USM wygląda świetnie ale od 1849.00 zł to wygląda gorzej
    nie chciałbym się wbijać w 350d bo to juz chyba nie ma sensu chcociazby dlatego ze 400d ma 9 punktów AF (350d ma ich 7) no i te czyszczenie matrycy chociaz jeszcze pewnie nikt nie wie jak bardzo to skuteczne
    Kolego kupiłem może miesiąc temu 17-85 za 1799pln. Cena początkowo wysoka ale wysyłasz paragon + kod kreskowy do Canona i dostajesz 580pln zwrotu. A za 400d w ten sam sposób odzyskasz 310pln.

    Moim zdaniem różnicy nie ma miedzy 9 a 7 polowym chociaż również na ten temat był spór. Ale jeśli dostajesz 310pln za zwrot 400d to po co się pchać w 350d.

    Mój typ to 400d + 17-85. Cena 2350 - 310 (body) + 1699 - 580 (szkło) = 2040 + 1119 = 3160pln (suma końcowa) zdecydowanie mniej niż 30d z kitem
    Ostatnio edytowane przez Bonku5 ; 21-05-2007 o 16:48

  2. #32
    Bywalec Awatar Skylines
    Dołączył
    Mar 2007
    Miasto
    Szczecin
    Wiek
    43
    Posty
    204

    Domyślnie

    pan w sklepie proponował cudowny zestaw Olympusa E-400 w promocji z 2 obiektywami od razu jeden jakis 14-40 a drugi bodajze 40-150 za 3000zł podobno teraz modny zestaw...ale aparat tandeciarski chyba bardziej niz d40 co myslicie ??
    EOS 5DmkII|C 70-200mm f/2.8|C 50mm f/1.4 |C 17-40mm f/4 Lowepro Stealth Reporter D400AW | 2x Speedlite 430 & 580 EX www.fotograf-i-a.pl

  3. #33
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Jun 2005
    Miasto
    Poznań
    Posty
    3 608

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez RomanS Zobacz posta
    Nie w taka sama, jest to inna matryca mimo takich samych rozmiarow, inz. Canoana chyba potrafia myslec podobie jak i Ty. A porownywanie matryc 350D, 400D do 20D,30D jest bezsensowne wynik jest z gory wiadomy.
    Głównie chodziło mi jednak o porównanie 400D do 350D, a nie wyższych modeli.
    Na tym kończę, bo mały OT się robi. Choć intencją moją było pomóc koledze, który pytał i zasugerować kupno 350D zamiast 400D. Ale jak ktoś musi mieć najnowszy aparat, to jego sprawa.

    Pzdr,

    jotes25

  4. #34
    Uzależniony Awatar RomanS
    Dołączył
    Feb 2007
    Miasto
    Kielce
    Wiek
    73
    Posty
    830

    Domyślnie

    Ale dzialanie AF jest takie jak w 20D i 30D co juz ma znaczenie.

  5. #35
    Początki nałogu
    Dołączył
    Mar 2006
    Miasto
    Rzeszów
    Wiek
    41
    Posty
    280

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Skylines Zobacz posta
    pan w sklepie proponował cudowny zestaw Olympusa E-400 w promocji z 2 obiektywami od razu jeden jakis 14-40 a drugi bodajze 40-150 za 3000zł podobno teraz modny zestaw...ale aparat tandeciarski chyba bardziej niz d40 co myslicie ??

    Pana w sklepie nie słuchaj bo dostają prowizje od sprzedaży Znajomy pracował w jednym ze sklepów RTV i każdego dnia (bądz tygodnia) mieli napisane za co dostaną najwyższą prowizje

  6. #36
    Bywalec Awatar Skylines
    Dołączył
    Mar 2007
    Miasto
    Szczecin
    Wiek
    43
    Posty
    204

    Domyślnie

    dziękuje Wam raz jeszcze bardzo serdecznie wydaje mi się że to co napisał Bonku5 na temat 400d + 17-85 i tego cashbacku bedzie najlepszym rozwiązaniem,dziekuje za poświęcony mi czas
    EOS 5DmkII|C 70-200mm f/2.8|C 50mm f/1.4 |C 17-40mm f/4 Lowepro Stealth Reporter D400AW | 2x Speedlite 430 & 580 EX www.fotograf-i-a.pl

  7. #37
    Obertroll Awatar Kolekcjoner
    Dołączył
    Jun 2006
    Miasto
    Pod Tatrami
    Posty
    18 776

    Domyślnie

    Wydaje mi się że obecnie zestaw 400D +17-85 wygląda bardzo interesująco (głównie w relacji cena do jakości). Co do szumóe 400D względem 350D, że są większe to IMO bzdura. Miałem jakiś czas możliwość porobić trochę zdjeć 400-tką (350 mam cały czas) i różnicę trudno dostrzec jednak jeśli już się analizuje piksele to z matrycy w 400D w Raw-ach można wyciągnąć więcej niż z 350-tki (szczególnie przy iso 1600). Pozostaje jeszcze bonus w postaci dodatkowych 2 Mpx, które przy pomniejszaniu zdjęcia nie pozostają bez znaczenia. Widać to szczególnie po większej szczegółowości zdjęć robionych przy wyższym iso. Co do AF-a to to, że jest więcej pól to nic ale to, że działa pewniej, mniej się gubi i ma mniejszą tendencję do "szukania" ostrości w złych warunkach oświetleniowych to tego bym nie uważał jako coś pomijalnego. Dochodzi jeszcze ekran na którym coś widać i spory bufor w Raw-ach. Ja uważam że różnice są warte dopłaty tych kilku stówek.
    Acha w 40D nie może być ta sama matryca co w 400D tak jak nie jest ta sama w 350D i 30D ze względów konstrukcyjnych (było chyba ze sto razy ). Ja stawiam że w 40D będzie 12 MPx Raw- 14 bit i iso 6400 lepsze niż 3200 w 30D . Pod koniec sierpnia zobaczymy .
    Ostatnio edytowane przez Kolekcjoner ; 22-05-2007 o 02:31
    "Co do wspomnianego mojego obowiązku to chcę jeszcze dodać, że mój stosunek do tegoż obowiązku jest moją osobistą i całkowicie prywatną sprawą, co zwalnia mnie od wszelkich dalszych komentarzy, przypisów, suplementów i gloss."
    Kapitan Wagner

  8. #38
    Bywalec Awatar drJolo
    Dołączył
    May 2007
    Miasto
    Gliwice
    Posty
    105

    Thumbs up

    Cytat Zamieszczone przez Skylines Zobacz posta
    Canon EF-S 17-85 f/4.0-5.6 IS USM wygląda świetnie ale od 1849.00 zł to wygląda gorzej
    (...)
    Pal licho cenę, ale gorzej to wygląda obraz przez niego generowany na szerokim końcu, a do architektury podejrzewam będzie często ten koniec używany. Szeroki koniec jest zaberrowany, niezbyt ostry i dodatkowo ciemny. Myślę, że dużo lepszym wyborem będzie Sigma 17-70 mm f/2.8-4.5 DC Macro. USM do architektury nie jest konieczne, a zamiast IS masz szkło o pełną działkę jaśniejsze i jako bonus lepszą jakość obrazu na szerokim końcu i co najmniej taką samą na pozostałych końcach Jako drugi bonus masz macro 1:2 do zabawy.

    PS. Nie dziwi mnie to, że Canon zwraca za to szkło 1/3 ceny

    PS2. Może żeby nie być całkiem gołosłownym:

    "The lens broke a new record here - at 17mm it shows the most pronounced barrel distortions of all (supposedly) corrected lenses tested to date and that's by quite a margin"
    "Chromatic aberrations (color shadows at harsh contrast transitions) can be a significant problem from 17mm to 50mm where the average CA pixel width at the image corners can exceed 1.5 pixels, even 2 pixels at 17mm. These are some of the worst CA figures measured so far. "
    http://www.photozone.de/8Reviews/len...6_is/index.htm

    "Jeśli przypomnimy sobie wyniki Canona EF-S 18-55 mm zauważymy z pewnością, że w zakresie 17-30 mm nowy EF-S 17-85 mm nie oferuje nam nic więcej niż "kit"."
    "Dotarliśmy do punktu, o którym Canon chciałby jak najszybciej zapomnieć. Poziom aberracji chromatycznej w tym nie tanim w końcu szkle, można raczej bez wahania nazwać klęską (...) Przy ogniskowej 17 mm, nie ważne co robimy z przesłoną, aberracja utrzymuje się na bardzo dużym poziomie 0.13-0.14%. "
    "Tu niestety Canon także się nie popisał. Cóż z tego, że mamy szeroki kąt przy ogniskowej 17 mm, gdy wraz z nim otrzymujemy bardzo dużą dystorsję beczkową (poziom -5.7%)."
    "Winietowanie jest wyraźnym problemem dla ogniskowej 17 mm. Przy maksymalnym otworze względnym, spadek jasności w rogach wynosi aż 44% (1.68 wartości przesłony)."
    http://optyczne.pl/13.1-Test_obiekty....6_IS_USM.html
    Ostatnio edytowane przez drJolo ; 24-05-2007 o 15:24

Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 234

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •