Czy ktoś nim robi w kościołach nawet tych co wieczorem są ciemne?
Wiem,że jest ostry lecz co dalej...?Czy lepiej stałka 135 f2L
Czy ktoś nim robi w kościołach nawet tych co wieczorem są ciemne?
Wiem,że jest ostry lecz co dalej...?Czy lepiej stałka 135 f2L
Zależy jaki aparat, ja bym wolał stałkę. Jak FF to 135/2L, na cropie bym wybrał 85/1.8
FOTOINKWIZYTOR
Robię i jest ok.. Choć czasami wolałbym 70-200/2.8 IS
.
"Co do wspomnianego mojego obowiązku to chcę jeszcze dodać, że mój stosunek do tegoż obowiązku jest moją osobistą i całkowicie prywatną sprawą, co zwalnia mnie od wszelkich dalszych komentarzy, przypisów, suplementów i gloss."
Kapitan Wagner
Na targach w łodzi przymierzałem oba stałka 85 i 135 jest rewelacyjna.
Co oznaczają jeszcze dwie literki FF czy tak pisze szię na stałki?
R6, 5DIII, 24L, 35L, 50L, 85L, 135L, 16-35L, 24-70L, 70-200L, 100-400L, 580x2, 430 i inne graty
jak do cropa to polecam z cała odpowiedzialnościa 85/1.8( pasuje równiez potem do FF),jejli natomiast pod 5D to zdecydowanie 135/2 L-nie zawiedziesz sie kolego.
Co do 70-200/4 to moim zdaniem to szkło nie za bardzo zda egzamin w kosciele(chyba ,ze bedziesz uzywał statywu),ja osobiście zachecam do stałek
BEM80 ----> Full Frame. Kupił sobie chłopak 5D i szpanuje![]()