Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 19

Wątek: Konto e-mail w kieszeni? Blackberry?

Mieszany widok

Początki nałogu Awatar beachcomber

Domyślnie Konto e-mail w kieszeni? Blackberry?

witam

moze ktos z forumowiczow mi poradzi, bo jestem zupelnym laikiem w tej materii - z tego co wiem jest tu pare osob co klikaja z UK
    Musze kupic urzadzenie, ktore mogloby sluzyc do wysylania i odbierania maili na terenie UK. Kiedys czytalem artykul o blackberry i to wydaje sie bys sensownym gadzetem. Jednak slyszalem ostatnio, ze to juz technologia przestarzala i teraz ludzie uzywaja cos innego.
    Czy ktos ma jakies doswiadczenie w tej materii? potrzebuje czegos taniego, nie intersuja mnie polifoniczne dzwonki i inne bajery - czy ktos cos moze polecic?
    i jeszcze jedno, do osob, ktore uzywaja tego na codzien - jakie sa koszty eksploatacji takiego urzadzenia (w UK)? trzeba miec abonament czy to cos moze dzialac w systemie pre-paid? bede wdzieczny za rady i opinie

dzieki

zło konieczne Awatar Vitez
    Miasto
    Warszawa

Domyślnie

A jakies konkretne konto?

Moze byc po prostu javowy program pocztowy konfigurowalny na dowolnym, rozsadnym telefonie z Java.

Albo dedykowany jak np to: http://mail.google.com/mail/help/int...ut_mobile.html

Domyślnie

wiesz rozwazalem taka opcje, ale wydaje mi sie, ze to urzadzenie powinno miec klawiature qwerty, zeby sie sie tak nie meczyc jak z smsami. poza tym nie musi nawet miec funkcji dzwonienia - wystarczy sam e-mail no i rozsadna cena tego gadzetu...

zło konieczne Awatar Vitez
    Miasto
    Warszawa

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez beachcomber Zobacz posta
    wiesz rozwazalem taka opcje, ale wydaje mi sie, ze to urzadzenie powinno miec klawiature qwerty, zeby sie sie tak nie meczyc jak z smsami. poza tym nie musi nawet miec funkcji dzwonienia - wystarczy sam e-mail no i rozsadna cena tego gadzetu...