Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 19

Wątek: Konto e-mail w kieszeni? Blackberry?

Początki nałogu Awatar beachcomber

Domyślnie Konto e-mail w kieszeni? Blackberry?

witam

moze ktos z forumowiczow mi poradzi, bo jestem zupelnym laikiem w tej materii - z tego co wiem jest tu pare osob co klikaja z UK
    Musze kupic urzadzenie, ktore mogloby sluzyc do wysylania i odbierania maili na terenie UK. Kiedys czytalem artykul o blackberry i to wydaje sie bys sensownym gadzetem. Jednak slyszalem ostatnio, ze to juz technologia przestarzala i teraz ludzie uzywaja cos innego.
    Czy ktos ma jakies doswiadczenie w tej materii? potrzebuje czegos taniego, nie intersuja mnie polifoniczne dzwonki i inne bajery - czy ktos cos moze polecic?
    i jeszcze jedno, do osob, ktore uzywaja tego na codzien - jakie sa koszty eksploatacji takiego urzadzenia (w UK)? trzeba miec abonament czy to cos moze dzialac w systemie pre-paid? bede wdzieczny za rady i opinie

dzieki

zło konieczne Awatar Vitez
    Miasto
    Warszawa

Domyślnie

A jakies konkretne konto?

Moze byc po prostu javowy program pocztowy konfigurowalny na dowolnym, rozsadnym telefonie z Java.

Albo dedykowany jak np to: http://mail.google.com/mail/help/int...ut_mobile.html

Domyślnie

wiesz rozwazalem taka opcje, ale wydaje mi sie, ze to urzadzenie powinno miec klawiature qwerty, zeby sie sie tak nie meczyc jak z smsami. poza tym nie musi nawet miec funkcji dzwonienia - wystarczy sam e-mail no i rozsadna cena tego gadzetu...

Uzależniony
    Miasto
    Koszalin i okolice

Domyślnie

Używam Fujitsu Siemensa T830, jak na mój gust spoko urządzenie i dodatkowo masz gps .... jedyny problem to bateria, ładowanie obowiązkowo codziennie ....

Coś już napisał Awatar kuba1961
    Miasto
    Szczecin

Domyślnie