Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Wątek: pomoc w podjęciu decyzji...

Essa
    Guest

Domyślnie pomoc w podjęciu decyzji...

Witam wszystkich!
    I proszę o pomoc. Zupełnie nie znam się na aparatach i ich parametrach, a potrzebuje takowego. Do niedawna byłam szczęśliwym posiadaczem Powershot S50 - polecony kilka lat temu przez sprzedawce w sklepie. Niestety kilkakrotnie się zepsuł, koszt jednej naprawy w granicach 150 złotych /za każdym razem "naprawa układu zasilania i połączeń elektronicznych"/. Doszłam zatem do wniosku, że kupię nowy. W tym celu udałam się dziś do MM i tu właśnie zaczyna się problem... Bardzo miły Pan usiłował mi wcisnąć wszystko co tylko się dało - ja byłam twarda, bo jakoś tak od razu sprzedawcom nie ufam, zwłaszcza, że nie upierał się przy jakimś konkretnym modelu, tylko co i rusz wymyślał jakiś inny. Zgłupieć można... Zwłaszcza jeśli się nie wie co te wszystkie parametry oznaczają i do czego one mi są potrzebne...
    Generalnie, po przestudiowaniu netu zastanawiam się nad trzema aparatami: Canon A710 IS, Fuji F30 oraz Panasonic DMC-LZ7, choć nie wiem czy to dobre wybory. Moja prośba brzmi: proszę o doradzenie mi jakiegoś aparatu - niekoniecznie z tych. Zdjęcia będą robione różnie: w plenerze, dużo w ruchu, dużo podczas koncertów /więc ciemno/ - generalizując: zdjęcia zwykłego amatora do domowych archiwów
    Nie mam już siły czytać wszystkich opisów aparatów, bo im więcej czytam tym mniej z tego wszystkiego rozumiem
    Bardzo proszę o pomoc.
    Dziękuję i pozdrawiam!

Uzależniony
    Miasto
    Krosno

Domyślnie

do jakiej kwoty
    bo z tego co napisalas to wynika ze kolo 1300zl
    z tych to ja bym chyba wzial a710s albo lz7
    6D 30D 35 85 70-200 430EX

Pozdrawiam

Essa
    Guest

Domyślnie

Z nich najdroższy jest Canon, LZ7 dziś w MM oglądałam za 800 lub 900 złotych. Nie zależy mi na tym żeby tyle kosztował, jeśli do robienia takich zdjęć wystarczy mi tańszy to jeszcze lepiej