chyba że sprzedasz to co masz i weźmiesz same stałki. Wtedy masz jasne i ostre szkła
do cropowej matrycy TOKINA 12-24 !!!!!!!!! niema lepszego i jasniejszego![]()
tamron 17-35 ostry takze ,
no albo tansza alternatywa jezeli komus nie zalezy na swiatle to canon 17-40 F4 L , ostrosc -sporo tu zalezy od tego jak trafisz jak dobrze to bedzie super i jest to rozsadne dopelnie tego 24-105 ....
a jak masz kase to bierz c 16-35 :w tym przpadku mozna poczekac na mkII bo to zupelnie inna konstrukcja niz poprzednik , wiec moze byc o wiele lepszy ale to zweryfikuje czas![]()
6D 30D 35 85 70-200 430EX
Pozdrawiam
ktos sie bawil tym Sigma 24-70mm f/2.8 EX DG ASP DF
http://www.pbase.com/tberry/image/71305555
Canon EOS 20D, 30D + 100-400L USM, 24-105L, 50 f.1.8 II + Speedlite 580EX + Tamron 17-50 F/2.8 + Tamron 28-75 f/2.8 + MARUMI DHG CPL, WPC UV + MC UV + SANDISK CF 4GB, 1GB EXTREME III + LOWEPRO Micro Trekker 200 + Naneu Pro Adventure K3 + SONY HDR-HC5E
foto galeria - galeria zdjęć – aparaty cyfrowe – obiektywy – fotografia cyfrowa - filtry polaryzacyjne - zdjęcia
Pozdrawiam, Tomek
Canon LS-120PC II
40D + 17-55/2.8 IS USM + 85/1.8 USM + 580EX + Stofen
Pretec 4 GB x133 + Kingston 1 GB x50 + Manfrotto 728B
Lowepro Stealth Reporter D400 AW + Lowepro Nova 2 AW
Moje zdjęcia na Jelonce.com, plfoto i galerii ZSO nr 1 im. S. Żeromskiego w Jeleniej Górze
Mój fotoreportaż z XV Finału WOŚPu i zdjęcie tygodnia na fotopolis.pl
Ostrość na brzegach, zabójcza CA, kiepski kolor i kontrast i płaski, jakby wycinany obraz, pomijam AF
masz fatalna sztuke tamrona 17-35 zgodze sie z ostroscia na brzegach jest jak w 17-40 i AF ale reszta dziwne
jeśli chodzi o mnie to mając dwa body to ja bym wolał dwie stałki i był bym bardzo zadowolony