Kupcie sobie Nikona i nie bedziecie mieli dylematów typu czy 2.8 bez iS a moze 4 IS .. Tam od razu dostaniecie wybor 70-200 2.8 VR albo 80-200 2.8 ..... dylemat sie zawęża wykluczając szkła F4 bo ich nie ma. \
A tak na serio - kazdy z obiektywow jak mellan napisa ma swoje plusy i minusy. Ja majac Canona kupilem F4 bez IS, potem kupilem wersje z IS i twierdzilem ze nie potrzeba mi 2.8 czy 2.8 IS.. a teraz zmuszony zostalem do zakupu 2.8 bedac w sytemie NIkona i dopiero po dluzszej pracy docenilem ze jednak warto miec szklo 2.8 . No ale ja glownie w teatrze i na koncertach , wiec tutaj wybor uzasadniony.
duża różnica w pracymiędzy f/4 IS i f/4 bez IS?
70D, C. EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM, C. EF 50mm f/1,8 STM, C. 100mm 2.8L Macro IS USM, C. EF 70-200mm f/4 L IS USM, C. Speedlite 430EX II, Velbon sherpa 600R, Marumi Super DHG