Strona 23 z 79 PierwszyPierwszy ... 1321222324253373 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 221 do 230 z 790

Wątek: 70-200 f/4 L IS czy 70-200 f/2.8 L

  1. #221
    Uzależniony
    Dołączył
    Mar 2007
    Miasto
    Otwock
    Wiek
    43
    Posty
    577

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez lete Zobacz posta
    A gdybyscie mieli wybierac pomiedzy Sigma 70-200/2.8 a Canon 70-200/4... Fotografia w plenerze... Jaki bylby Wasz wybor?
    ja wybierałem i wybrałem, pewniejszy AF, USM, lepsza współpraca z puszkami niż sigmy i inne, to wszystko przeważyło na korzyść canona 70-200L4, ale gdybym miał kasę to brałbym 70-200/2,8IS
    5d III; eos 5; EF15/2,8; 35L; 50/1,4; 85/1,8; 135L; 430ex; YN600ex; metz 58

  2. #222
    Uzależniony
    Dołączył
    Dec 2006
    Posty
    772

    Domyślnie

    szczerze przyznam ze tez miałem taki dylemat jak w temacie. No i wystraszyłem sie wagą poprostu. Wysłuchałem kilku opini że niezbyt wygodny i mam ciemniejszy ale za to z IS. Ale teraz po kilku miesiącach urzytkowania to jestem zadowolony z niego bardzo. ostrzy doskonale z 30d i nie mam z nim kłopotów. szczerze polecam wszystkim! dodam tylko że miałem wcześnie canona 70-210/3,5-4,5 i do dziś nie moge doszukać sie różnicy w jakości zdjęc w porównaniu z tą L-ką. Sprzedałem go za 1000zł i dopłaciłem jeszcze sporo, chyba tylko dla tego żeby mieć literke L. Jeśli kogoś niestać na biały obiektyw to polecam 70-210. jako zastępczy.

  3. #223
    Początki nałogu Awatar chuckyy
    Dołączył
    Dec 2005
    Miasto
    Września
    Wiek
    46
    Posty
    482

    Domyślnie

    Tak jak i sporo moich poprzednikow stalem przed dylematem ktory z 70-200. Poczatkowo chcialem wziac ze swiatlem 4 i bez IS, a to z czysto finansowych wzgledow. Jednak informacje o tym, ze wersja z IS jest lepsza optycznie oraz sam IS, ktory w moich nie do konca pewnych rekach, na pewno sie przyda - zdecydowaly o wyborze - 70-200 f/4 IS
    Oczywiscie waga tez miala znaczenia no i to, ze szkla nie zamierzam raczej uzywac w ciemnych pomieszczeniach, a nawet jesli to sceny beda statyczne - np. siedzaca para w kosciele - wiec uznalem, ze 2.8 mi sie nie przyda. Tzn. przyda sie mniej niz IS

    No i jutro szkielko do mnie przyjedzie. Zobaczymy co potrafi
    5d | Canon 16-35 2.8 L | Canon 24-70 2.8 L | Canon 70-200 4 IS L | Canon 85 1.8 USM | Speedlite 580 ex | Omnibounce STOFEN | LumiQuest Soft Screen | transcend 8 GB | kingstone 1 GB ELITE PRO & 2 GB ULTIMATE | Marumi DHG CPL 67, 77, 82 mm | statyw Velbon Sherpa 750R | Lowepro Staelth Reporter 200 AW | Śjakaś inna Lowepro | Military PRO LIMA :] Sporo planów na przyszłość... m.in. 135 L

  4. #224
    Pełne uzależnienie Awatar JaBlam
    Dołączył
    Mar 2006
    Miasto
    Farschafa
    Wiek
    46
    Posty
    1 304

    Domyślnie

    Potrafi duzo! Tylko sie zgrajcie razem a bedzie Ci dobrze sluzylo! Tylko cegiel i linijek nie rob.
    Jarek
    ----------------------------------------
    Moje pstryki na www.jblaminsky.com od 1 lutego 09 -swiat Eli i Kanona zamienilem na swiat Nikkorow...i dzisiaj nadal nie żaluje

  5. #225
    Początki nałogu Awatar chuckyy
    Dołączył
    Dec 2005
    Miasto
    Września
    Wiek
    46
    Posty
    482

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez JaBlam Zobacz posta
    Potrafi duzo! Tylko sie zgrajcie razem a bedzie Ci dobrze sluzylo! Tylko cegiel i linijek nie rob.
    Spokojnie ja nie z tych ))
    Bede mial teraz naprawde odlot. Zmiana body i dwa zupelnie nowe szkla.
    5d | Canon 16-35 2.8 L | Canon 24-70 2.8 L | Canon 70-200 4 IS L | Canon 85 1.8 USM | Speedlite 580 ex | Omnibounce STOFEN | LumiQuest Soft Screen | transcend 8 GB | kingstone 1 GB ELITE PRO & 2 GB ULTIMATE | Marumi DHG CPL 67, 77, 82 mm | statyw Velbon Sherpa 750R | Lowepro Staelth Reporter 200 AW | Śjakaś inna Lowepro | Military PRO LIMA :] Sporo planów na przyszłość... m.in. 135 L

  6. #226
    Uzależniony Awatar VanMurder
    Dołączył
    Jan 2007
    Wiek
    49
    Posty
    600

    Domyślnie

    klepcie się panowie klepcie po ramieniu, ale 2.8 nić nie zastąpi w reporterce lub w portretach przy słabym świetle, a IS wam ruchu nie zamrozi...
    ...prawdziwa jazda fotograficzna zaczyna się dopiero poniżej przysłony f4
    pozdrawiam

  7. #227
    Początki nałogu Awatar chuckyy
    Dołączył
    Dec 2005
    Miasto
    Września
    Wiek
    46
    Posty
    482

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez VanMurder Zobacz posta
    klepcie się panowie klepcie po ramieniu, ale 2.8 nić nie zastąpi w reporterce lub w portretach przy słabym świetle, a IS wam ruchu nie zamrozi...
    ...prawdziwa jazda fotograficzna zaczyna się dopiero poniżej przysłony f4
    pozdrawiam
    Napisałem, że reporterki w słabym świetle nie zamierzam uprawiac, a jeśli nawet to stateczne sceny. IS zdecydowanie bardziej mi się przyda.

    Znamy Twoje podejście do fotografii i zapał do przysłony poniżej 2, ale dlaczego uważasz, że każdy obiektyw z wyższa nie jest wart uwagi?
    5d | Canon 16-35 2.8 L | Canon 24-70 2.8 L | Canon 70-200 4 IS L | Canon 85 1.8 USM | Speedlite 580 ex | Omnibounce STOFEN | LumiQuest Soft Screen | transcend 8 GB | kingstone 1 GB ELITE PRO & 2 GB ULTIMATE | Marumi DHG CPL 67, 77, 82 mm | statyw Velbon Sherpa 750R | Lowepro Staelth Reporter 200 AW | Śjakaś inna Lowepro | Military PRO LIMA :] Sporo planów na przyszłość... m.in. 135 L

  8. #228

    Domyślnie

    Zawsze 70-200 f2.8!
    Jeżeli nie masz kasy 70-200 f4L bez is!

    wiem bo pracuje na tych szkłach, tzn. na tych z is i tych bez

  9. #229
    Uzależniony Awatar VanMurder
    Dołączył
    Jan 2007
    Wiek
    49
    Posty
    600

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez chuckyy Zobacz posta
    Napisałem, że reporterki w słabym świetle nie zamierzam uprawiac, a jeśli nawet to stateczne sceny. IS zdecydowanie bardziej mi się przyda.

    Znamy Twoje podejście do fotografii i zapał do przysłony poniżej 2, ale dlaczego uważasz, że każdy obiektyw z wyższa nie jest wart uwagi?
    sprawa jest prosta przysłona f4 nie jest w stanie zapewnić Ci tyle światła (nawet przy ISO 800-1600) by naświetlić fotkę w "normalnych warunkach fotograficznych" : rozproszone światło dzienne wewnątrz pomieszczeń, pochmurne popołudnie, zastane światło żarowe "złote godziny" - godzina przed i po zachodzie słońca
    zdjęcia w zacienieniu - jak powszechnie wiadomo to są najlepsze warunki do robienia zdjęć...
    ale do tego potrzebne są przysłony 2.8 i niżej ...
    ale jak chcesz robić zdjęcia w południe, lub dopalać wszystkie lampą to go ahead
    pozdrawiam

  10. #230
    Początki nałogu Awatar chuckyy
    Dołączył
    Dec 2005
    Miasto
    Września
    Wiek
    46
    Posty
    482

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez VanMurder Zobacz posta
    sprawa jest prosta przysłona f4 nie jest w stanie zapewnić Ci tyle światła (nawet przy ISO 800-1600) by naświetlić fotkę w "normalnych warunkach fotograficznych" : rozproszone światło dzienne wewnątrz pomieszczeń, pochmurne popołudnie, zastane światło żarowe "złote godziny" - godzina przed i po zachodzie słońca
    zdjęcia w zacienieniu - jak powszechnie wiadomo to są najlepsze warunki do robienia zdjęć...
    ale do tego potrzebne są przysłony 2.8 i niżej ...
    ale jak chcesz robić zdjęcia w południe, lub dopalać wszystkie lampą to go ahead
    pozdrawiam
    Przesadzasz. Robiłem wiele portretów w trudnych warunkach i ustawiałem celowo przyslonę na 5,6 bo zależalo mi na tym, żeby nie tylko czubek nosa był ostry. Robiłem to gorszymi obiektywami, bo nawet kitem i jakoś dawało rade.
    Mówienie,że obiektywem o przyslonie 4 nie da się zrobić zdjęcia jest po prostu jawnym przekłamaniem i wprowadzeniem ludzi w błąd. Popatrz sobie na zdjęcia robione tym obiektywem w czasie koncertów, gdzie oświetlenie jest naprawdę kiepskie i powiedz mi jeszcze raz - że się nie da.

    Nie chciałbym tutaj przytaczać powiedzenie, że złej baletnicy... bo wiem, że foty robisz świetne. Ale własnie dlatego powinineś wiedzieć, że dobry fotograf nawet z kiepskiego sprzętu wyściśnie sporo. 70-200 f/4 IS na pewno nie jest kiepski.
    5d | Canon 16-35 2.8 L | Canon 24-70 2.8 L | Canon 70-200 4 IS L | Canon 85 1.8 USM | Speedlite 580 ex | Omnibounce STOFEN | LumiQuest Soft Screen | transcend 8 GB | kingstone 1 GB ELITE PRO & 2 GB ULTIMATE | Marumi DHG CPL 67, 77, 82 mm | statyw Velbon Sherpa 750R | Lowepro Staelth Reporter 200 AW | Śjakaś inna Lowepro | Military PRO LIMA :] Sporo planów na przyszłość... m.in. 135 L

Strona 23 z 79 PierwszyPierwszy ... 1321222324253373 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •