Strona 16 z 79 PierwszyPierwszy ... 614151617182666 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 151 do 160 z 790

Wątek: 70-200 f/4 L IS czy 70-200 f/2.8 L

  1. #151
    Pełne uzależnienie Awatar schabu
    Dołączył
    Aug 2006
    Miasto
    Rzeszów
    Posty
    1 352

    Domyślnie

    przy 200 mm f4 też daje płytką głębie ostrości. nie taką jak przy 2.8 ale w zupełności wystarczającą.
    Na której strefie chcesz dostać porannego tosta?

    fotografia biznesowa

  2. #152
    Uzależniony Awatar MARANTZ
    Dołączył
    Nov 2005
    Miasto
    Łódź
    Wiek
    55
    Posty
    928

    Domyślnie

    No właśnie ta głębia jest jeszcze odrobinkę za mała, nawet na 5D nad czym bardzo boleję. Z drugiej strony jakość optyczna wersji 4 IS jest rewelacyjna i po ostatnim plenerze z tą pożyczoną 4 IS mam potężnego gwoździa do przełknięcia...
    FOTOINKWIZYTOR

  3. #153
    Pełne uzależnienie Awatar JaBlam
    Dołączył
    Mar 2006
    Miasto
    Farschafa
    Wiek
    46
    Posty
    1 304

    Domyślnie

    moim zdaniem Is działa najlepiej kiedy jest wyłączony albo go w ogóle niema
    widziałem setki zdjęć robionych z IS (między innymi na CB) poruszonych jak cholera ale właściciele tych zdjęć się cieszą że go mają
    co do wyboru to bierz jaśniejsze szkło... przy f2.8 masz piękną płytką głębię ostrości nie do uzyskania na f4, ponadto 2.8 to większy komfort w pomieszczeniach przy świetle zastanym tu mały przykładzik na głębię ostrości przy 2.8:
    RObilem ostatnio koncert Dzemu (jak zwykle) 70-200 F4 i F4 IS. Roznica w fotkach byla zauwazalna i to bardzo zwlaszcza tych robionych na 150-200 mm. To ze fotki byly poruszone nie wynikalo z IS a raczej z ruchu obiektow na scenie, ale mialem do porownania fotke robiona na 1/60 z IS i bez. Ja tam zamiany nie bede zalowal jak teraz zamienie sobie na stale z "normalnego" na IS. Tez mialem ten dylemat 2.8 czy 4 IS i jednak postawilem na 4ke. Zauwazylem ze i tak przymykam do wiecej niz 4 wiec mnie te 2.8 srednio bedzie potrzebne, zwlaszcza ze znow takiej zylety nie daje. Poza tym jest ciut mniejsze i uniwersalne. Kiedys moze dokupie sobie i 2.8 do kompletu. Na razie zdecydowanie 4IS
    Jarek
    ----------------------------------------
    Moje pstryki na www.jblaminsky.com od 1 lutego 09 -swiat Eli i Kanona zamienilem na swiat Nikkorow...i dzisiaj nadal nie żaluje

  4. #154

    Domyślnie

    no wlasnie, JaBlam - ja zrobilem odwrotnie
    kupilem 2.8 bez IS i nie wiem czy dobrze
    ma jedna zalete, jest ladniejszy od f/4

    tez przymykam do 4 czesto bo 2.8 to troche malo, zobacz sam:

    na oryginle widac, ze glebia przydalaby sie ciut wieksza
    tutaj 180mm, f/2.8, 1/500
    Ostatnio edytowane przez vuki ; 18-07-2007 o 10:34

  5. #155
    Uzależniony Awatar MARANTZ
    Dołączył
    Nov 2005
    Miasto
    Łódź
    Wiek
    55
    Posty
    928

    Domyślnie

    Jak się robi całą postać to trzeba troszkę odejść i wtedy f/4 na pełnej klatce to czasami za dużo. Jest jeszcze tańsza alternatywa w postaci stałki 200/2.8L II i... kto wie.
    FOTOINKWIZYTOR

  6. #156
    Pełne uzależnienie Awatar schabu
    Dołączył
    Aug 2006
    Miasto
    Rzeszów
    Posty
    1 352

    Domyślnie

    no ja zakupiłem 135 i nie wiem właśnie czy jakbym potem chciał uzupełniać to o 4IS (bo IS i lekki,mały) czy właśnie dokupić 200/2.8. no ale czasu jeszcze trochę mam więc nie ma sie co przejmować
    Na której strefie chcesz dostać porannego tosta?

    fotografia biznesowa

  7. #157
    Uzależniony
    Dołączył
    Dec 2006
    Miasto
    Krosno
    Wiek
    35
    Posty
    536

    Domyślnie

    chyba na twoim miejscu wzialbym 70-200
    bo masz juz jak dobrze wiem 16-35 50 i 135 to akurat takie tele do zapelnienia dziur w ogniskowych
    6D 30D 35 85 70-200 430EX

    Pozdrawiam

  8. #158
    Początki nałogu Awatar Scream
    Dołączył
    Nov 2005
    Miasto
    Zielona Góra
    Posty
    295

    Domyślnie

    Odświeżam. Wreszcie pojawiła się możliwość kupna 70-200 f2.8 L, bo to szkiełko o którym od dawna marzyłem, żeby mieć przy sobie na koncertach. Jak to zwykle bywa, zawsze musi być jakieś "ale". W tym przypadku jest to jeszcze drugi obiektyw czyli 70-200 f4 L IS.

    Nie miałem co prawda okazji focić ani jednym ani drugim obiektywem, ale za to niedawno wpadła mi w ręce sigma 70-200 f2.8. Nienajgorsze szkło, 2.8 baaardzo się przydało na koncercie, tyle ,że czasami brakowało stabilnej ręki... I ten ostatni wniosek daje mi do myślenia przed zakupem wersji 2.8 bez stabilizacji.

    Czy ktoś sprawdzał w warunkach koncertowo/halowych jak spisuje się 70-200 f4 L IS ? (bo o tym jak spisuje się wersja 2.8 niejako pojęcie mam). Bedę wdzięczny za wszelkie sugestie.
    pucha i grucha

  9. #159
    Uzależniony Awatar VanMurder
    Dołączył
    Jan 2007
    Wiek
    49
    Posty
    600

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez vuki Zobacz posta

    ...na oryginle widac, ze glebia przydalaby sie ciut wieksza
    tutaj 180mm, f/2.8, 1/500
    bardzo często robię na f2.8 to kwestia podejscia do tematu, jak robie portret au-fas to GO styka jak półprofil to przekręcam na f4 waźne źeby pamiętać źe decydujący wpływ na GO ma dystans do fotografowanego...
    tu dwa przykładziki 200mm, f/2.8, 1/800

    więcej portretów przy f2.8 tutaj

  10. #160
    Początki nałogu Awatar popi
    Dołączył
    Apr 2007
    Miasto
    Poland
    Posty
    390

    Domyślnie

    ładne zdjęcia
    [SIGPIC][/SIGPIC]
    Canon EF 17-40 f/4 USM L|Canon EF 70-200mm f/2.8 IS USM L
    Canon EF 50mm f/1.4 USM|Canon Speedlight 580ex|SLIK PRO700DX

Strona 16 z 79 PierwszyPierwszy ... 614151617182666 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •