Szkoda, ze problem, ktory powinien byc problemem Canona - mam na mysli poziom serwisu i ludzi tam pracujacych - bezposrednio dotyka uzytkownikow sprzetu... Jakkolwiek by na to nie popatrzec 20d to nie jest juz pierwsza lepsza zabawka i jakosc powinna zostac zachowana, jezeli jej nie ma to powinien byc serwis ktory pomoze... Moral z tego taki ze tak jak urzedy w naszym kraju, czy sprzedawcow, ktorzy sprzedaja sprzet i uciekaja, trzeba takze edukowac serwis Canona. I moze w tym rola takze tego forum - wszak w jednosci sila... zamiast obrzucac sie blotem, moze warto bezposrednio do Canon Polska cos napisac w formie listu otwartego... wszak jutro kogos z Was moze spotkac podobny lub zupelnie inny problem na ktory serwis powie, ze jest wszystko ok...
Rzecz 2 - wynika z tego wszystkiego, ze jak z wszystkimi rzeczami na tym swiecie w danej grupie trzafiaja sie buble... pytanie nastepujace... czy bardziej w Polscie niz na przyklad w USA??? czy w zwiazku z tym lepiej kupic 20D za oceanem, czy wrecz przeciwnie - z powodu braku serwisu lepiej kupic w Polsce i miec serwis - jest jaki jest, ale jest...