Cytat Zamieszczone przez zOOn Zobacz posta
Wyglada na to, ze tak (nie Canon POlska, ale Zytnia - a to zawsze cos).
W domyśle Canon Polska = Żytnia ;-)

Cytat Zamieszczone przez zOOn Zobacz posta
LINK

W skrocie:

Naprawy musza byc przeprowadzone przez autoryzowany service producenta w Twojej okolicy (czyli Zytnia w przypadku Canona).

1. Nalezy wyslac email do MACKCAM zawierajacy:

- numer gwarancji
- krotki opis problemu

2. MACK wysle mailem numer autoryzacyjny

3. Nastepnie trzeba zalatwic wycene naprawy w w/w serwisie i przeslac emailem lub faxem do MACK.

Po zaakceptowaniu wyceny mozna naprawiac sprzet. Nie doczytalem czy oni za to placa bezposrednio czy tez refunduja po naprawie. Mozna pytac tu.
Wygląda to na dość długotrwały proces. Przy kupnie zaoszczędzi się na szkle, ale naprawa jego może się okazać katorgą. Na pewno zajmie to kilka razy dłużej niż standardowe 5 dni na Żytniej (gdy mają części na stanie ;-) ) ??: