chyba schodzimy troche z tematu ..
może tak jasno i rzeczowo.
jaka jest szansa, że mi nie dowalą cła ?
chyba schodzimy troche z tematu ..
może tak jasno i rzeczowo.
jaka jest szansa, że mi nie dowalą cła ?
Czy Canon Polska realizuje gwarancję międzynarodową wystawioną przez ten sklep z Hong Kongu? Wiem, że były wątki o gwarancjach europejskich, ale to chyba nie to samo.
40D + 17-55/2.8 IS USM + 85/1.8 USM + 580EX + Stofen
Pretec 4 GB x133 + Kingston 1 GB x50 + Manfrotto 728B
Lowepro Stealth Reporter D400 AW + Lowepro Nova 2 AW
Moje zdjęcia na Jelonce.com, plfoto i galerii ZSO nr 1 im. S. Żeromskiego w Jeleniej Górze
Mój fotoreportaż z XV Finału WOŚPu i zdjęcie tygodnia na fotopolis.pl
jak przeczytałem na początku tematu .. kiedy zarejestrujesz sie na międzynarodowej stronie Canona dostajesz od tego sklepu z Hong Kongu kilkuletnią międzynarodową gwarancje realizowaną w Polsce .. podobno![]()
40D + 17-55/2.8 IS USM + 85/1.8 USM + 580EX + Stofen
Pretec 4 GB x133 + Kingston 1 GB x50 + Manfrotto 728B
Lowepro Stealth Reporter D400 AW + Lowepro Nova 2 AW
Moje zdjęcia na Jelonce.com, plfoto i galerii ZSO nr 1 im. S. Żeromskiego w Jeleniej Górze
Mój fotoreportaż z XV Finału WOŚPu i zdjęcie tygodnia na fotopolis.pl
Nie, nie - to nie tak.
Na aparaty jest gwarancja realizowana w HK, trzeba przeslac na swoj koszt do sklepu - oni potem placa za przesylke zwrotna. Mozna wykupic za doplata 3-letnia miedzynarodowa gwarancje, w przypadku 30D wychodzilo to 60 funtow.
Wiekszosc (nie wszystkie) szkiel jest sprzedawana z miedzynarodowa, 7-letnia gwarancja.
Realizowana przez http://www.mackcam.com/.
Faktycznie jest dolaczony numerowany certyfikat, z nim trzeba sie zarejestrowac u nich na stronie, wraz z data sprzedazy i danymim osobowymi.
A, bodajze, w ostatnim EOS Magazine Canon wyjasnia, czemu gwarancje sa kontynentalne, a nie swiatowe: bo, choc niemal identyczne, aparaty roznia sie minimalnie miedzy soba w dystrybucjach: europejskiej, amerykanskiej i japonskiej. Tiaa - roznia sie plakietka z nazwa... (w przypadku kiss-rebeli) Sciema. (zeskanuje wieczorem i wkleje ten tekst)
Ostatnio edytowane przez zOOn ; 04-05-2007 o 16:07
5D
40D + 17-55/2.8 IS USM + 85/1.8 USM + 580EX + Stofen
Pretec 4 GB x133 + Kingston 1 GB x50 + Manfrotto 728B
Lowepro Stealth Reporter D400 AW + Lowepro Nova 2 AW
Moje zdjęcia na Jelonce.com, plfoto i galerii ZSO nr 1 im. S. Żeromskiego w Jeleniej Górze
Mój fotoreportaż z XV Finału WOŚPu i zdjęcie tygodnia na fotopolis.pl
Wyglada na to, ze tak (nie Canon POlska, ale Zytnia - a to zawsze cos).
Generalnie dziala to jak ubezpieczenie samochodu (AC)
Klienci z USA wysylaja sprzet do tej firmy (maja wykfalifikowany serwis) i tyle, ale juz Europa ma inaczej:
LINK
W skrocie:
Naprawy musza byc przeprowadzone przez autoryzowany service producenta w Twojej okolicy (czyli Zytnia w przypadku Canona).
1. Nalezy wyslac email do MACKCAM zawierajacy:
- numer gwarancji
- krotki opis problemu
2. MACK wysle mailem numer autoryzacyjny
3. Nastepnie trzeba zalatwic wycene naprawy w w/w serwisie i przeslac emailem lub faxem do MACK.
Po zaakceptowaniu wyceny mozna naprawiac sprzet. Nie doczytalem czy oni za to placa bezposrednio czy tez refunduja po naprawie. Mozna pytac tu.
5D
W domyśle Canon Polska = Żytnia ;-)
Wygląda to na dość długotrwały proces. Przy kupnie zaoszczędzi się na szkle, ale naprawa jego może się okazać katorgą. Na pewno zajmie to kilka razy dłużej niż standardowe 5 dni na Żytniej (gdy mają części na stanie ;-) )??:
40D + 17-55/2.8 IS USM + 85/1.8 USM + 580EX + Stofen
Pretec 4 GB x133 + Kingston 1 GB x50 + Manfrotto 728B
Lowepro Stealth Reporter D400 AW + Lowepro Nova 2 AW
Moje zdjęcia na Jelonce.com, plfoto i galerii ZSO nr 1 im. S. Żeromskiego w Jeleniej Górze
Mój fotoreportaż z XV Finału WOŚPu i zdjęcie tygodnia na fotopolis.pl