post przypadkowy
Znalazłam taki wątek
http://canon-board.info/showthread.p...ight=dyskoteka
Może będzie pomocny, tam nawet ktoś tym samym obiektywem robił zdjęcia.
albo przeprosic sie z lampą i robić na drugą lamelką, która świetnie sprawdza się w takich miejscach jak dyskoteki. Tu sa przyklady tej techniki http://www.e-fotografija.com/artman/...icle_602.shtml Zaletą jest to że można przy stosunkowo długich czasach uzyskac swietne efekty oddajace klimat takich miejsc.
Ostatnio edytowane przez tpop ; 12-04-2007 o 23:30
Ostatnio edytowane przez Tomek2570 ; 12-04-2007 o 23:29 Powód: Automerged Doublepost
5d | Canon 16-35 2.8 L | Canon 24-70 2.8 L | Canon 70-200 4 IS L | Canon 85 1.8 USM | Speedlite 580 ex | Omnibounce STOFEN | LumiQuest Soft Screen | transcend 8 GB | kingstone 1 GB ELITE PRO & 2 GB ULTIMATE | Marumi DHG CPL 67, 77, 82 mm | statyw Velbon Sherpa 750R | Lowepro Staelth Reporter 200 AW | Śjakaś inna Lowepro | Military PRO LIMA :] Sporo planów na przyszłość... m.in. 135 L
ja robie foto na koncertach Dzemu ktore sa bardzo cienko oswietlone, uzywam 17-50 2.8 oraz 70-200 L F4. Udaje mi sie nawet robic fotki na ISO 400-800 bez lampy i udaje mi sie uzyskac czasy nawet 1/160 tyle ze dodatkowo uzywam monopodu. Acha, rzadko ktore robilem na 2.8. Zwykle ide na 4, 5.6 i wiecej
zajrzyj na moja strone do dzialu fotografia - Konerty i zobacz np Dzem w Teatrze CHorzow czy OSwiecim. NIe wiem czy tyle Ci wystarczy.
Co chcesz robic na tej dyskotece? Przy szerokim kacie uzywanie 2.8 to chyba nieporozumienie zakladajac ze jak mowisz chcesz objac wiecej osob (wiec nie spodziewaj sie ze GO bedzie jakas zadowalajaca) . Bedziesz sie musial zaopatrzyc w solidne trzymanie albo w monopod. Napewno CI pomoze.
Fotka jak najbardziej ok, nie widze problemu ktory opisujesz. ALe zwykle jest tak ze sie wini wszystko po kolei a dopiero na koncu zastanawia sie ze moze fotograf cos musi dodatkowo pocwiczyc i poprobowac.
Ostatnio edytowane przez JaBlam ; 13-04-2007 o 01:32
Jarek
----------------------------------------
Moje pstryki na www.jblaminsky.com od 1 lutego 09 -swiat Eli i Kanona zamienilem na swiat Nikkorow...i dzisiaj nadal nie żaluje
5d | Canon 16-35 2.8 L | Canon 24-70 2.8 L | Canon 70-200 4 IS L | Canon 85 1.8 USM | Speedlite 580 ex | Omnibounce STOFEN | LumiQuest Soft Screen | transcend 8 GB | kingstone 1 GB ELITE PRO & 2 GB ULTIMATE | Marumi DHG CPL 67, 77, 82 mm | statyw Velbon Sherpa 750R | Lowepro Staelth Reporter 200 AW | Śjakaś inna Lowepro | Military PRO LIMA :] Sporo planów na przyszłość... m.in. 135 L
Jarek
----------------------------------------
Moje pstryki na www.jblaminsky.com od 1 lutego 09 -swiat Eli i Kanona zamienilem na swiat Nikkorow...i dzisiaj nadal nie żaluje
Choopaku Ty mnie lepiej posluchaj. M, czas 1/10 - 1/20, F najjasniejsze, lampa na druga lamelke (nie wbudowana bo to lipa). Oczywiscie iso na maxa. W ten sposob zrobisz sporo super zdjec, a ten zniszczony klimat przez lampe nie bedzie wogole do poznania. Jak sa blindersy to nie pstrykaj jak sie zapalaja. Szczerze to bez lampy zrobisz ogolnie dyskoteke ze statywu. Na poczatek to wogole bym Ci radzil poczytac o fotografowaniu jako takim, bez tego ciezko...
1Dx, 5D III, 33, 650, 20 2.8 , 24L, S35 1.4, 50L, 85L II, C70-210 3.5-4.5, 600EX-RT, 580EX,
Było: 1Ds mk II, 1D mk III, 6D, 5D, 40D,600D, 350D, Z16 2.8, 24L II, 35L, 85 1.8, 50 1.4, 24-70L II, 24-70L, T28-75, 28 1.8, 35 2.0, T S-M-C 50 1.4., 430EX II