Witam
Właśnie najprawdopodobniej wysiadł mi mój canonS1 i czeka go pewnie wysyłka do servisu (?)
chciałbym byście opisali swoje wrażenia z obsługi w serwisie Canona, czy jesteście zadowoleni ? czy aparat po powrocie działa jak należy, czy rachunek nie jest "naciągany" itp.
Aparat swój zakupiłem w czerwcu 2005 czyli gwarancji już nie ma... ciut się zdziwiłem, że była tylko na rok
miałem kiedyś podobny problem z aparatem Creativa i z irlandii przysłano mi część za darmo i po okresie gwarancji ! nieźle, co ?a jak miło
Teraz chcę się rozeznać , popytać jak wygląda sprawa z serwisem Canona ? bo może się okazać, że naprawa jest nieopłacalna![]()
Czekam na Wasze opinie
pzdr
ps.
czy naprawę uszkodzonej matrycy (chyba) może dokonać "nie serwis" ale zakład który zajmuje się naprawą aparatów fotogr. ? czy podoła ?