Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 34

Wątek: Body do nauki dla początkującego & pejzaż

Mieszany widok

w3kij
    Guest

Domyślnie Body do nauki dla początkującego & pejzaż

Witam. Jestem bardzo początkujący w fotografii i chciałbym się zwrócić do Was o pomoc w wyborze analogowego body canona. Chciałbym się na nim pouczyć się podstaw fotografii a docelowo pofotografować pejzarz jakimś szerszym szkłem plus to tego statyw.

Moje propozycje kupna (allegro):
    - AE-1 / T70, optyka FD
    - EOS 300 + przejściówka M42

Do tego szkła manualne:
    - coś z szerszego kąta 28mm
    - i dodatkowo coś dłuższego - 80 lub 135mm

Poradźcie proszę w sprawie body. Na canona 30/33 niestety nie mogę sobie pozwolić tym bardziej, że dojdzie to tego koszt szkieł i statywu a jako amator pewnie nie wykorzystałbym jego możliwości. Koszt w jakim chciałbym się zamknąć to 200-250zł. Czy jest możliwość montowania filtrów połówkowych na szkłach FD/M42? Dzięki za pomoc i pozdrawiam.

Uzależniony Awatar Viracocha
    Miasto
    Wrocław

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez w3kij Zobacz posta
    Witam. Jestem bardzo początkujący w fotografii i chciałbym się zwrócić do Was o pomoc w wyborze analogowego body canona. Chciałbym się na nim pouczyć się podstaw fotografii a docelowo pofotografować pejzarz jakimś szerszym szkłem plus to tego statyw.

Moje propozycje kupna (allegro):
    - AE-1 / T70, optyka FD
    - EOS 300 + przejściówka M42

Do tego szkła manualne:
    - coś z szerszego kąta 28mm
    - i dodatkowo coś dłuższego - 80 lub 135mm

Poradźcie proszę w sprawie body. Na canona 30/33 niestety nie mogę sobie pozwolić tym bardziej, że dojdzie to tego koszt szkieł i statywu a jako amator pewnie nie wykorzystałbym jego możliwości. Koszt w jakim chciałbym się zamknąć to 200-250zł.