Za photozone: "outer construction is made of good quality polycarbonate (except for the metal mount)".
Wychodzi na to, że to szkło tyle waży![]()
Za photozone: "outer construction is made of good quality polycarbonate (except for the metal mount)".
Wychodzi na to, że to szkło tyle waży![]()
Niestety obudowa plastikowa w srodku oprocz szkiel nie wiem co tam jeszcze powkladali. Plastik nie taki jak na 18-55. Gdyby byla ze stopow magnezowych wazyl by pewnie tyle co N 17-55 2.8 plus 50-60 g dodatkowo na IS. No jest ta obudowa jaka jest, nie zawsze sie na zdjecia robi. Ale oczywiscie sa sytuacje kiedy to jest bardzo istotne.
Gdyby zrobili taką L-kę, z takimi parametrami to by dopiero było dzieło sztuki. Poszukuje czegoś własnie takiego uniwersalnego do 400D, ze światłem najlepiej 2.8 żeby sprawdzał sie w każdej sytuacji (moze poza fotografowaniem ptaków). Jestem amatotem i napewno nie bedę kupował całych stosów obiektywów pozostając na crop'ie, dlatego chciałbym ograniczy zakup do 2 obiektywów noo góra 3. Jednym z nich miał byc 17-55, ale ta obudowa... Szkoda ze nie ma L z takim zakresem, światłem i IS.
Nie popadajmy znów w jakieś skrajności. Jeśli nie masz zamiaru tetsować tego szkła tak jak właściciel tego Takumara: http://www.hermes.net.au/bayling/repair.html to nie ma obawy. Ja mam kilka plastikowych szkieł - dużo bardziej tandetnych niż 17-55 - sporo już przeszły i nadal są w pełni sprawne
.
Powoli można odnieść wrażenie jak się czyta to forum, że bez szkła z czerwonym paskiem w ogóle nie można zrobić porządnego zdjecia.
"Co do wspomnianego mojego obowiązku to chcę jeszcze dodać, że mój stosunek do tegoż obowiązku jest moją osobistą i całkowicie prywatną sprawą, co zwalnia mnie od wszelkich dalszych komentarzy, przypisów, suplementów i gloss."
Kapitan Wagner
czy ktoś zarzuci linki do zdjec z tego 17-55? chyba ze nie zauwazylem...
Don't argue with stupid people, because they drag you down to their level and beat you with experience!![]()
sprzęt w Hiszpanii - lokacja nieznana![]()
dwa lata z lustrem, a update'u brak...
http://www.the-digital-picture.com
Tutaj masz porównania jak wejdziesz w sample to są też przykładowe zdjęcia.
Ostatnio edytowane przez Kolekcjoner ; 14-04-2007 o 11:18
"Co do wspomnianego mojego obowiązku to chcę jeszcze dodać, że mój stosunek do tegoż obowiązku jest moją osobistą i całkowicie prywatną sprawą, co zwalnia mnie od wszelkich dalszych komentarzy, przypisów, suplementów i gloss."
Kapitan Wagner
Proponuje odwiedznie PBASE, tam sa Prawie wszystkie obiektywy (jakie widzial Swiat), dostep do galerii zdjec robionych przez amatorow i profesionalistow
http://www.pbase.com/cameras/canon/efs_17-85_4-56_is
42 tys zdjec zrobionych Tym obiektywem - jest co ogladac, zycze milego weekendu - chociaz na to potrzeba Roku)
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
A tu link do 17-55
http://www.pbase.com/cameras/canon/ef_s_17_55_28_is_usm
Ostatnio edytowane przez welerowicz ; 14-04-2007 o 10:29 Powód: Automerged Doublepost
Tomasz Welerowicz, DUBLIN, Inowrocław, Toruń,
Canon PowerShot PRO1, EX430, Canon EOS 40D, 17-40, 70-200, 50 F1.8.
Raw przykładowy jest tutaj (z ręki oczywiście i bez lampy, kolor dają halogeny nad barem)
http://rapidshare.com/files/24142020/IMG_9580.CR2
Linka tego już podawałem na PM kilku osobom
Fotki z nocnego Sopotu i imprezy C17-55/2.8
http://www.salsaclub.pl/images/stori...l/default.html
dla porównania
Tami 17-50/2.8 (oraz chyba też C50/1.8)
http://www.salsaclub.pl/images/stori...l/default.html
i kit :-D
http://www.salsaclub.pl/images/stori...l/default.html
Wszystko 350D ... czekam na 40D
Niestety na imprezach salsowych nie ma zazwyczaj dobrego oświetlenia i auto focus też nie ma najłatwiej ...tu przykład z pokazu na imprezie
http://www.youtube.com/watch?v=qnZNCC7Rqzc
Jarek
Znalazlem w necie fajny przyklad , polecam :
Canon EF-S 17-55 2.8 IS USM All Focus Test & Samples ( FULL SIZE )
http://www.pbase.com/predator77mm/ca..._allfocus_test
Canon EOS 20D, 30D + 100-400L USM, 24-105L, 50 f.1.8 II + Speedlite 580EX + Tamron 17-50 F/2.8 + Tamron 28-75 f/2.8 + MARUMI DHG CPL, WPC UV + MC UV + SANDISK CF 4GB, 1GB EXTREME III + LOWEPRO Micro Trekker 200 + Naneu Pro Adventure K3 + SONY HDR-HC5E
foto galeria - galeria zdjęć – aparaty cyfrowe – obiektywy – fotografia cyfrowa - filtry polaryzacyjne - zdjęcia
Ciekawszy przykład to
http://www.pbase.com/frelaix/paris_night&page=1
Facet przeleciał się nocą po Paryżu i robił fotki ... w tym C17-55/2.8 bez statyw.
W takiej sytuacji IS przydaje sie przy tym zakresie ogniskowych ... chyba ?
Jarek