Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Wątek: Unomat B20C - bezpieczny dla canona 350D?

wd
    Guest

Domyślnie Unomat B20C - bezpieczny dla canona 350D?

Witam,

Pytanie jak w temacie. Szukałem, ale nic na temat nie mogę znaleźć.
    350D mam od niedawna, kilka dni zaledwie i bardzo nie chciałbym żeby dzień podłączenia lampy był ostatnim kiedy się z niego cieszę
    Unomat ma tylko gorąca stopkę, bez żadnych zaawansowanych funkcji, ot, prostaczek taki, ale naczytałem się o napięciach, natężeniach itp oraz o możliwych zagrożeniach dla sprzętu.
    Czy ktoś może mi powiedzieć czy mogę to-to bezpiecznie podłączyć? Może jakieś linki do wiedzy, bo google jakoś mnie zawiodły w tym temacie.
    Z góry dzięki za odpowiedzi i podpowiedzi

wd
    Guest

Domyślnie

Dzięki
    Czyli lepiej nie? Drugi link z tych co podałeś: "bateryjne osiągają nawięcej 300V" i dalej o 350D "Ono wytrzymuje 250V w/g papierow", więc 300-250=50 To jakby o 50V za dużo, czyli co? Lepiej nie ryzykować?
    Kurczę, nie znam się na tym.
    Jakby ktoś chciał coś dokładniej to "very welcome"
    Sorki za lamerskie pytania, ale w tym temacie to delikatnie mówiąc za mądry nie jestem :\
    [EDIT] W sumie mogę pójśc do serwisu i mi pomierzą i powiedzą, ale chciałbym coś więcej się dowiedzieć na ten temat. Ot, tak żeby do końca życia nie być głąbem
    Ostatnio edytowane przez wd ; 29-03-2007 o 21:16

Początki nałogu Awatar Saurus
    Miasto
    okolice Łodzi

Domyślnie

Spójrz w pierwszy link - Unomat B20C - 210V. A więc bez obaw.
    Saurus

Prawo Murphy'ego: "Nigdy nie kłóć się z głupcem, ludzie mogą nie dostrzec różnicy"
    "Sztuczna inteligencja jest niczym przy prawdziwej głupocie" - Elbert Hubbart

Galeria WWW

wd
    Guest

Domyślnie

No właśnie patrzę jeszcze raz już trochę spokojniej Ale widzę pod Unomat B20C w kolumnie "EOS Save" jest "No".
    Ale z tego co widać to mój unomat ma 210V a z 2. linku wynika ze 350D wytrzyma 250V, czyli faktycznie bezpiecznie.