Witam na forum w roli piszącego
Moja historia z cash back-iem:
06.2007 zakup sprzętu
26.06 wysłałem wszystko co trzeba listem poleconym - wszystkie kody kreskowe z pudełka + formularz wydrukowany + kopia faktury;
11.07 dostałem maila że w dniu 06.07 otrzymali mój list i przystępują do realizacji;
aż do 30.07 sprawdzałem status na www.submissionstatus.com i nic się nie działo poza tym że cały czas realizują / sprawdzają / prace w toku
30.07 pod w/w adresem pojawiło się "Your cashback was paid by wire transfer on the date above. Please allow approximately 5 business days to post to your bank account."
01.08 przelew jest na koncie
Ważne dla niektórych:
Podałem teoretycznie ZŁY kod SWIFT mbanku bo BREXPLPWMUL a powinien być BREXPLPWMBK. Ale przelew jak się okazuje i tak dotarł bez problemu.
W tytule przelewu m.in.: DEDUCTED CHARGES PLN20, czyli ktoś sobie pobrał 20 zł "opłaty przesyłowej"
Wniosek końcowy: ten zwrot pieniędzy jednak działa![]()