Czy ktoś z Was otrzymał maila podobnej treści?
"Thank you for participating in the EOS 20th Anniversary Cash Back
Promotion.
Unfortunately due to the unprecedented success of the 20th Anniversary
campaign we are experiencing some delays in validating your request which
may cause a future delay in the payment of your cash back incentive.
We are working extremely hard to try and turn around the amount of
applications.
If you have any questions in regards to this issue, please feel free to
call us on 08705 143723
Canon apologise for any inconvenience that this may cause and look forward
to processing your cash back payment as soon as possible.
Canon Europa NV "
Niestety coś takiego mi przysłaliwcześniej - tj. 4 lipca standardowy mail:
"Dziękujemy za udział w promocja „Zwrot części zapłaty”, zorganizowanej w 20
rocznicę EOS. Otrzymaliśmy Twoje zgłoszenie dnia 7/3/2007 i realizujemy je.
Jeżeli nie otrzymasz należnego Ci zwrotu części zapłaty w terminie 20 od
podanej wyżej daty, to sprawdź status swojego zgłoszenia na stronie
www.submissionstatus.com, używając następujących danych:..."