Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 21

Wątek: slajd+skan+druk, czy negatyw i duuuża odbitka

Coś już napisał Awatar axor
    Miasto
    Kalisz

Domyślnie slajd+skan+druk, czy negatyw i duuuża odbitka

mam pytanie,
    jak już pisałem w innym wątku będę robił foto z wysokości około 30 m grupy około 1000 osób patrzących w moim kierunku.
    Zdjęcie lub wydruk tego ujęcia ma mieć +/- około 1m2
    Zależy mi na jak najlepszej ostrości zdjęcia.

Koledzy uświadomili mnie że moje 30D, lub w planach 5D nie podoła raczej temu zadaniu, tylko co najmniej średni format może tu dać wymagane efekty.

Mam dostęp do aparatu Mamiya 645 i zastanawiam się jakiego najlepiej filmu użyć (negatywu czy pozytywu).

Nie mam doświadczenia tego "kalibru" więc liczę na pomoc i wskazówki, czy lepiej robić na konkretnym negatywie i zlecić odbitkę max formatu, czy ewentualnie zrobić odwracalny slajd i zestanować na profi skanerze, a potem drukować na drukarce wielkoformatowej ??
    Canon 5D / EF 50 F1.4 / EF 85 F1.8 / EF 17-40 F4 L / EF 24-105 F4 L IS USM /EF 70-200 F4 L / 580EX / RS-80N3 / Transmitter ST-E2 / Manfrotto 055 ProB + 329-RC4 / Filry B+W / Lampy Studyjne Marko Flash /

Początki nałogu Awatar piszczal
    Miasto
    Lublin

Domyślnie

sporo zależy od światla, ale w sumie ziarna dużego nie będzie na jakims slajdzie ISO 100 a jednocześnie towarzystwo nie poruszy sie znacząco.
    Skan na bębnie i wydruk na drukarce. 645 ma format 6 cm na 4,5 cm, nie masz 6x6?
    aktualnie: Canon EOS R6 | Sigma A 35/1.4 DG HSM | Canon 135/2 L | Canon 16-35/4 L

Coś już napisał Awatar axor
    Miasto
    Kalisz

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez piszczal Zobacz posta
    sporo zależy od światla, ale w sumie ziarna dużego nie będzie na jakims slajdzie ISO 100 a jednocześnie towarzystwo nie poruszy sie znacząco.
    Skan na bębnie i wydruk na drukarce. 645 ma format 6 cm na 4,5 cm, nie masz 6x6?
    ... światła będzie dużo - koniec kwietnia +/- 14:00