Cytat Zamieszczone przez MacGyver Zobacz posta
Nie neguje konieczności reklamowania produktu jakim jest DSLR, pytanie tylko czy telewizja jest do tego najlepszym miejscem. Kupiłbyś lustrzankę skuszony telewizyjną reklamą, ja nie i prawdę powiedziawszy nie znam nikogo, kto by tak zrobił. Zwróć też uwagę że ta reklama niczego nie mówi ani osobie zorientowanej w sprzęcie foto ani tym bardzie laikowi, który w żaden sposób nie dowie sie z niej w czym rzeczony 400D jest lepszy od zwykłej małej cyfrówki. Jak dla mnie to takie machanie szabelką "My jesteśmy wielki i bogaty koncern Canon i stać na spota reklamowego przed wiadomościami"
No i tu dochodzimy do rzeczy . W tej reklamie najważniejsze jest końcowe stwierdzenie "You can canon". Cała reszta mogła by być zupełnie inna. Tu chodzi o promowanie marki reszta jest już tylko w głowach użytkowników.

Cytat Zamieszczone przez MacGyver Zobacz posta
Lustrzanka cyfrowa, mimo że coraz popularniejsza, póki co również nie jest produktem masowym, a już na pewno nie w Polsce.
Masowym może nie ale nieporównywalnie bardziej popularnym niż sprzęt dla nurka czy muzyka. Nie mówiąc już o innych wyrobach firmy z pod znaczka "C" . Po za tym nurek, muzyk to często pasjonaci, których ciężko przekonać do czegoś reklamą telewizyjną. W przypadku aparatów chodzi o dużo bardziej przypadkowego odbiorcę.

Cytat Zamieszczone przez MacGyver Zobacz posta
Nie do końca, a na pewno nie w przypadku gitar.
No a jakiś przykład .