A pmiętasz moze telewizyjne reklamy 300D, 350D, bo ja nie :-)
Nic bardziej mylnego, chodzi raczej o adekwatny dobór medium, będącego nośnikiem reklamy i zasadę że "tonący brzytwy się chwyta". Widziałeś w tzw "ogólnych" kanałach telewizyjnych reklamę sprzętu do nurkowania albo gitar i wzmacniaczy? Sprzedaż 400D jest niższa od oczekiwanej przez Canona (co nie znaczy zaraz że jakaś tragicznie niska, zwłaszcza w porównaniu z konkurencją) więc marketingowcy zaczęli szukać nowych rozwiązań na wypromowanie produktu.Ale faktem jest, że część społeczeństwa (poprzednie pokolenia) sądzi, że "jak reklamują, to się nie sprzedaje, bo jak coś jest dobre, to nie trzeba reklamować - samo się sprzedaje"
Moim zdaniem program 1TVP jest kiepskim miejscem do reklamowania lustrzanki, ale to tylko moje zdanie.