Nie neguje konieczności reklamowania produktu jakim jest DSLR, pytanie tylko czy telewizja jest do tego najlepszym miejscem. Kupiłbyś lustrzankę skuszony telewizyjną reklamą, ja nie i prawdę powiedziawszy nie znam nikogo, kto by tak zrobił. Zwróć też uwagę że ta reklama niczego nie mówi ani osobie zorientowanej w sprzęcie foto ani tym bardzie laikowi, który w żaden sposób nie dowie sie z niej w czym rzeczony 400D jest lepszy od zwykłej małej cyfrówki. Jak dla mnie to takie machanie szabelką "My jesteśmy wielki i bogaty koncern Canon i stać na spota reklamowego przed wiadomościami"
Lustrzanka cyfrowa, mimo że coraz popularniejsza, póki co również nie jest produktem masowym, a już na pewno nie w Polsce.Co do sprzętu do nurkowania i gitar to po pierwsze są to produkty niszowe - nie dla masowego odbiorcy i niewiele da reklama w telewizji...
Nie do końca, a na pewno nie w przypadku gitar...a po drugie produkowane w większośći przez dość małe firmy, których zwyczajnie na takie kampanie reklamowe nie stać.