Mysle, ze jednak narzekanie, biadolenie i negowanie jakosci tego co nasze jest raczej przynalezne nam. Nie moge sie zgodzic z wysuwaniem jednoznacznie brzmiacej tezy na podstawie kilku opinii niezadowolonych klientow. Cudow nie ma.... nie jest mozliwym aby w prowadzeniu takiej dzialalnosci jak uslugi wszyscy byli zadowoleni. Ja mysle, ze kazdy z nas ma prawo do posiadania wlasnego zdania na temat jakosci obslugi w serwisie, ale nie moge sie zgodzic z powszechnym narzekaniem i stawianiem a priori tezy o tym, ze nasz serwis to bubel. Zreszta, uwazam, ze akurat my, canonowcy na swoim forum powinnismy nawet w jakis sposob wspomagac i wplywac na prace serwisu Tyle, ze nie poprzez agresywna i totalna negacje, a raczej perswazje i lagodniejsze srodki.
A zeby juz postawic kropke nad "i" to powiem, iz "nikosie" tez narzekaja na swoj warsztat kowalski. To co? Mamy sie do nich upodobnic? W koncu to u nas jest "L"-klase czyli jakosc wykonania
pozdr.