Eeee tam..., ze wszyskich eLek jakie mam/miałem (w zakresie do 200m nie miałem 14/2.8, 24/3.5 i 200/1.8 ), to jedynie 50/1.2 znacząco odstaje od peletonu (no może jeszcze 24/1.4, ale to jest jednak szeroki kąt o świetle 1.4 i daje b.fajne możliwości). Problemem w przypadku 50/1.2 jest to, że 50/1.4 jest bardzo dobry. Nie wiem jak Twój egzemplarz 50/1.4, ale mój jest b.dobry i zadowala mnie od pełnej dziury. Wydawanie 3000 PLN więcej za znikomą przewagę w zakresie 1.2-1.8 i gorsze wyniki po mocniejszym przymknięciu niż 1.4, to imo niezbyt dobry interes. Dodatkowo, jeśli ktoś używa 5d bez gripa, to 1.4 daje lekki i nie rzucający się w oczy, dobrze wyważony zestaw. To samo 5d + 50/1.2 (bez gripa) wygląda jak pudełko fajek do którego przyklejono 0,5 litrowy słoik z dżememI tak też jest wyważony. Na body serii 1 to już inna bajka...(również z powodu dokładności układu AF)
Co do plastykihttp://www.pbase.com/arkan69/thea Ta galeria została zrobiona dwoma szkłami 50/1.4 i 50/1.2 (może zaplątało się jedno 24/1.4) Nie będziesz miał pewnie problemu z przypisaniem 50-tek do zdjęć. Ponoć widzisz różnicę...
P.S.
Znalazłem, że jedno było 85mm :-) Ale reszta to 50mm - słowo![]()