witam,
Tak sie niesmialo wtrace do dyskusji, bo sam mialem prawie 2 lata 10D i tez badalem kwestie serwisu.

Co do "usterkownosci" to oczywiscie nalezy wlozyc miedzy zarty twoerdzenie o europejskosci itp Natomaist nie zgadzam sie calkowicie z teza, ze amerykanie to idioci sprzetowi - nawet jesli to ma byc zart to trzeba znac dobrze tamtych uzytkownikow.
Zapewniam was, ze kazdy amerykanski uzytkownik zna o 50% wiecej funkcji 10D niz kazdy z nas Nie mowiac o tym, ze oni zanim wlacza aparat ucza sie instruckji prawie na pamiec Pewnie to smieszne, ale koresponduje na codzien z amatorami i prof. z US i onie posiadaja nieprawdopodobna wiedze na temat sprzetu, ktorym fotografuja.

co go gwarancji to oczywiscie zanda praktycznie gwarancja ze stanow nie obowiazuje w Polsce. Chodz ostatnio rozmaiwalem z serwisem Nikona w Wa-wie o oni honoruja miedzynarodowe gwarnacja na sprzet digital.
Mozna zaopatrzec sie w gwarnacje "Mack Warranty" za 70 usd wykupuje sie cos takiego do akiejs tam kwoty i serwisy Canona ponoc honoruja , ale w Polsce nie sprawdalem. Szczegoly: www.mackcam.com

To tyle...pzdr