Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 23

Wątek: Kupilem Sigme

Mieszany widok

Remaxon
    Guest

Domyślnie Kupilem Sigme

Spedzilem cala sobote i noc (siedzialem do 5 rano) na czytaniu postow z tego forum uuufffffff.
    Po takiej dawce informacji powinienem byc znacznie bogatszy o wiedze w tym zakresie .Mianowicie szukalem recenzji i porady od Was jaki kupic se obiektyw do mojego Canona 350. Nie bylem w stanie dojsc do niczego bo jak ktos napisal cos dobrego o jakims szkle to zaraz sie napatoczyl ktos kto calkowicie go skrytykowal. To w przypadku wszystkich szkiel.

Postanowilem ze kupie cos na co mnie stac i nie bede sie patrzyl na slowa krytyki bo w ten sposob nigdy bym nic nie kupil.

Wiec kupilem SIGME 17-70 F2,8-4,5 Macro

Nie pytam sie co o niej myslicie :-D ale w zwiazku z tym ze jestem kompletnym amatorem i dopiero sie ucze , prosil bym was abyscie mi powiedzieli w jaki sposob mam przeprowadzic test tego szkla , jakie zdjecia zrobic i w jakich warunkach z jakimi nastawami?
    Wtedy po wykonaniu tych zdjec (testu) wsadze zdjecia na forum abyscie mogli ocenic czy trafil mi sie dobry egzempaz czy nie.
    Mam mozliwosc wyprubowac te szklo i w razie czego oddac do sklepu, mama na to 2 tygodnie.

Szklo te kupilem z zamiarem robienia zdjec wewnatrz (pomieszczenia po ich wydekorowaniu,jako wizytowke firmy ,ktora moge pokazac innym klientom)
    Oraz do robienia zdjec rodzinnych. Szykuja mi sie chrzciny za kilka miesiecy (jestem zaproszony ) i moglbym porobic troche zdjec,pocwicdzyc ale oczywiscie musze sie najpierw nauczyc jak robic zdjecia prawidlowo:-P

Pozdrowka dla wszystkich

Początki nałogu
    Miasto
    Szczecin

Domyślnie

Dobra rada: Nie testu szkla. Idz po prostu robic foty. Jezeli cos bedzie nie tak, zauwazysz.
    Ślubna
    No i niestety N.

Początki nałogu Awatar SdoubleU
    Miasto
    Poznań, Poland

Domyślnie