Jak odpoczywał do się dopinał.
Pomyśleć tylko, że zrobili taki spacerek by wymienić tylko żarówkę...
Jak odpoczywał do się dopinał.
Pomyśleć tylko, że zrobili taki spacerek by wymienić tylko żarówkę...
Kontakt ze mną tylko przez e-mail: "mirekkania na yahoo kropka com kropka au". PW nie czytam.
09. Rób i pokazuj zdjęcia, które podobają się tobie, a nie oglądającym.
---Moje zdjecia na FB---
Haha właśnie chciałem was zapytać za ile byście taką pracę wykonywali :P ?
Widziałeś średnicę tej rurki na samej górze, na której stnęli we dwóch? Nie jestem specem od lotnictwa, ale jestem przekonany, ze na wysokości 500 m, operator podpiety pod helikopter, prędzej by się zabił, niz wymienil żarówkę.
Jestem pewien, że taka wymiana zarówki do najtańszych nie należy.
Kontakt ze mną tylko przez e-mail: "mirekkania na yahoo kropka com kropka au". PW nie czytam.
09. Rób i pokazuj zdjęcia, które podobają się tobie, a nie oglądającym.
---Moje zdjecia na FB---
Hi...
Podejście do takiego masztu śmigłowcem to jest praca w pobliżu przeszkody - zwróćcie uwagę że operatora "żarówki" w takim wypadku jest narażony na uderzenia o maszt. Zniszczyć może więcej niż naprawi. O takim drobiazgu jak to że sam raczej jest z delikatniejszego materiału niż maszt nie wspomnę.
Pracowałem w ekipie która instalowała anteny na masztach. Praca jak praca. Od pewnej wysokości stawka już nie rośnie. Liczy się czas poświęcony na jej wykonanie. Hint - upadek z 50 metrów i 500 metrów kończy się tak samo
.
A obecnie żarówek się już raczej nie wymienia w światłach przeszkodowych. Nowe przepisu dotyczące ich widoczności spowodowały że o ile wiem - większość jest zrobiona na LED. Częściej instaluje się nowe urządzenia - anteny komunikacyjne itp.
Pozdrawiam...
To ile płacą za włażenie na takie wysokości ? :P