Z takiej z jakiej 10 klatek/s i uszczelnienia. Wymagania użytkownika i koszty które jest w stanie ponieść. Nie ma innej gradacji, bo zawsze można powiedzieć, że artysta to i jednorazówką na kliszę z Tesco zrobi cud zdjęcie.
Nie ma mowy. To jest czołg, polecam organoleptyczne badanie.
Skąd taki pogląd? Może po prostu chcesz potraktować profesjonalny aparat jak kompaktową zabawkę z "zombi kadrowaniem"? Ja sobie wyobrażam choćby taką sytuację: fotograf przyrodniczy siedzi ukryty w krzakach w dżungli z aparatem na statywie. Pada deszcz, jest super wilgotno. Czeka na zdjęcie już dwie godziny. Wizjer zaparował, nic nie widać, bolą go plecy i policzek od wlepiania oczu w wizjer. Zamiast tego może się wyprostować i z wężykiem w ręce obserwować z góry upatrzony i wyostrzony kadr na wielkim 3 calowym telewizorze. Takich przykładów można mnożyć.Live Viev BEZ ruchomego ekranu nie ma sensu i tyle.
Jeśli chodzi o liczenie klatek to tak. Jeśli chodzi o funkcjonalność to nie. 14 klatek na sekundę daje 2,57 Sek serii w analogu i koniec filmu, podczas gdy Mark3 daje 10 sekund serii, a następnie pracuje dalej tylko trochę wolniej (ile wolniej testy pokażą). To jest rekord świata.Rekord to jest zdaje się 14 klatek i to z kliszą w środku. Ma ponad ćwierć wieku i na razie go nie pobito![]()