Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Wątek: Kupuje szkło.

Zablokowany
    Miasto
    Wawa

Domyślnie Kupuje szkło.

Decyzja zapadła. Kupuję Sigmę 30mm/1.4 EX HSM. Proszę o ewentualne opinie posiadaczy tego obiektywu

Pozdrawiam

Pełne uzależnienie Awatar DoMiNiQuE
    Miasto
    Ostrów Wlkp.

Domyślnie

A to przypadkiem nie powinno byc tak, ze opinii zasiega sie przed podjeciem decyzji a nie po? Sporo juz zostalo napisane na temat tego szkla na forum.

Pełne uzależnienie Awatar Skipper
    Miasto
    Niemcy a czasem inne kraje

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez DoMiNiQuE Zobacz posta
    A to przypadkiem nie powinno byc tak, ze opinii zasiega sie przed podjeciem decyzji a nie po?
    czepiasz sie

wyobrazasz sobie posta... kupiłem obiektyw prosze o opinie
    fotografuje ludzi, nie zwierzęta... nie jestem fotografem żywności

EOS Digital 17-200; f/1.4; f1.8; f/4; L; IS; Speedlite 580EX + Apple

zło konieczne Awatar Vitez
    Miasto
    Warszawa

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez Skipper Zobacz posta
    wyobrazasz sobie posta... kupiłem obiektyw prosze o opinie
    A malo to takich na forum?

Uzależniony
    Miasto
    Krosno

Domyślnie

no albo cos takiego "Jakie jest wasze zdanie o tym aparacie.\kupiłem go wczoraj i chcialbym sie spytać czy wychodzą z niego fajne fotki..."
    juz mnie nic nie zdziwi
    wiec nikt sie nie czepia, jak zdecydowales to kup i idz robic zdjecia...
    6D 30D 35 85 70-200 430EX

Pozdrawiam

Zablokowany
    Miasto
    Wawa

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez DoMiNiQuE Zobacz posta
    A to przypadkiem nie powinno byc tak, ze opinii zasiega sie przed podjeciem decyzji a nie po? Sporo juz zostalo napisane na temat tego szkla na forum.