Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 15

Wątek: Zdjęcia 300D z Kitowym obiektywem

michal_uaz
    Guest

Domyślnie Zdjęcia 300D z Kitowym obiektywem

Witam, jako ze jestem poczatkującym amatorem chcialbym prosic Was o wytyczne jak focic tym aparacikiem. Tzn chodzi mi o robienie zdjec np w gorach, widoki itp. Ja staram sie uzywać jak najmniejszych ISO oraz ustawiam Av i przysłona w okolicach 11. Czy nalezy uzywać wiekrzych wartości przysłon? Jak probowalem podejśc pod 20 to zaczyna byc widac wszystkie syfy
    Pozdrawiam.

Pełne uzależnienie Awatar gwozdzt

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez michal_uaz Zobacz posta
    Witam, jako ze jestem poczatkującym amatorem chcialbym prosic Was o wytyczne jak focic tym aparacikiem. Tzn chodzi mi o robienie zdjec np w gorach, widoki itp. Ja staram sie uzywać jak najmniejszych ISO oraz ustawiam Av i przysłona w okolicach 11. Czy nalezy uzywać wiekrzych wartości przysłon?
    Tutaj posiadacz S3IS miał podobne dylematy:
    http://canon-board.info/showthread.p...459#post281459

Jak probowalem podejśc pod 20 to zaczyna byc widac wszystkie syfy
    Pozdrawiam.
    http://canon-board.info/showthread.php?t=16745
    Pozdrowienia, Tomek
    Kilka moich zdjęć... i sprzęt

Uzależniony Awatar Blindseeker
    Miasto
    Warszawa

Domyślnie

Jak najbardziej używaj ISO 100, f11 - f16 powinno wystarczyć. Gneralnie robiąc widoczki trzeba obiektyw przymykać, aby cały obraz był ostry.
    Jeśli czasy będą zbyt krótkie, użyj statywu i wężyka / samowyzwalacza. Chociaż w górach z ustawieniem statywu może być różnie :-)

Pełne uzależnienie PREMIUM member Awatar MMM
    Miasto
    Warszawa

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez Blindseeker Zobacz posta
    Jak najbardziej używaj ISO 100, f11 - f16 powinno wystarczyć. Gneralnie robiąc widoczki trzeba obiektyw przymykać, aby cały obraz był ostry.
    Znajomość pojęcia "odległość hiperfokalna" pozwala używać do zdjęć krajobrazu nawet przysłon f/2.8 przy szerokim kącie.

michal_uaz