Cytat Zamieszczone przez Vixen Zobacz posta
już sie rzuciła gubiąc po drodze obcasy
obejrzała i uznała że nie kupi białego obiektywu bo kolorem do body nie pasuje
Znam ten ból... Nie dość, że nie pasuje kolorem to jeszcze ma ochydne dwa paski w poprzek. :-D Czyż one aż tak się w słońcu grzeją, że muszą być w tym strasznym, zwracającym na siebie uwagę, kolorze? Już to widzę, jak czarne lufy rozciągają się w świetle estradowym jak struny gitar

Cytat Zamieszczone przez Vixen Zobacz posta
znajde wolną chwilę, przejde się do sklepu, pooglądam, pomarudzę...
ta sigma jest chwilowo jedynym wyborem, trochę musiałam kryteria finansowe zawęzić
Zebyś tylko później nie żałowała... Jest ciemna (nie mam na myśli obudowy ) i nie najlepsza optycznie. Przetestuj dużo przed kupnem w ciemnych pomieszczeniach z kontrastowymi światłami.

Cytat Zamieszczone przez lukep Zobacz posta
Robilem kilkadziesiat w swoim zyciu koncertow, spedow i tym podobnych imprez. Tamrony, Sigmy i podobne 'badziewia' maja jeden podstawowy mankament - nieprzewidywalny efekt zdjeciowy. Najlepsze rozwiazanie na koncert to:
C 24-70/2.8 L, 70-200/2,8 IS L oraz 85/1.8.
70-200/2.8 IS L jest dobry ale "biały" i raczej drogi

Natomiast sam coraz bardziej skłaniam się do zakupu EF 85/1.8, co również w tym przypadku doradzam. To szkło portretowe daje wyśmienity obraz i mieści się w założonych widełkach cenowych przy kwocie około 1500zł. Na 350d będzie odpowiednikiem szkła o ogniskowej 135mm.

Przejrzyj poprzednie zdjęcia i oceń z jakich ogniskowych najczęściej korzystałaś.