Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 36

Wątek: Tła i oświetlenie

Mieszany widok

  1. #1
    Uzależniony Awatar -=Festyk=-
    Dołączył
    Jul 2005
    Miasto
    Bydgoszcz
    Wiek
    35
    Posty
    666

    Domyślnie

    Spoko.Moim wyborem kierował budżet,ale z biegiem czasu doszedłem do wniosku,że jednak da się z tego korzystać
    D300s,Nikkor 18-55mm f:3,5-5,6,Tamron 55-200mm f:4,0-5,6,Jupiter 37A 135mm f:3,5,SB-800,Fancier WB1626
    plfoto||Galeria

  2. #2
    Uzależniony
    Dołączył
    Oct 2006
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    782

    Domyślnie

    Festyk - moim tez kieruje, dlatego nie kupuje kartonowców za 180zł rolka która się hmmm zniszczy jak to karton szybciej niz guma
    40D/BG-E2N | 17-40/4.0 L | 85/1.8 USM | 430 EX |
    Ktoś naruszył Twoje prawa?

  3. #3
    Uzależniony Awatar -=Festyk=-
    Dołączył
    Jul 2005
    Miasto
    Bydgoszcz
    Wiek
    35
    Posty
    666

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Olszewski Zobacz posta
    Festyk - moim tez kieruje, dlatego nie kupuje kartonowców za 180zł rolka która się hmmm zniszczy jak to karton szybciej niz guma
    Ale moim kierował ekstremalnie niski budżetJakbym teraz kupował to bym się chyba zdecydował na to podgumowane, do którego dałeś link.Wygląda na solidne i porządne,ale ja tam się nie znam Życzę słusznego i zadowalającego wyboru
    D300s,Nikkor 18-55mm f:3,5-5,6,Tamron 55-200mm f:4,0-5,6,Jupiter 37A 135mm f:3,5,SB-800,Fancier WB1626
    plfoto||Galeria

  4. #4
    Uzależniony
    Dołączył
    Oct 2006
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    782

    Domyślnie

    A minek - powiedz mi jeszcze co sądzisz o zamontowaniu czegoś takiego do parasolek:



    Lub jeszcze bardziej wyrafinowanego zestawu:


    I w obu przypadkach wkręcic maksymalną liczbę żarówek 68Ws? No i dwie parasolki, czy dałyby odpowiednią moc do fotografowania ludzi? Żarówki 68Ws mają fotocele więc z tego co już się dowiedziałem, w moim przypadku najlepiej kupic dyfuzor i robic albo od sufitu, albo delikatnie na modelka ale przez dyfuzor
    40D/BG-E2N | 17-40/4.0 L | 85/1.8 USM | 430 EX |
    Ktoś naruszył Twoje prawa?

  5. #5
    Bywalec Awatar JAH-EL
    Dołączył
    Dec 2006
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    36
    Posty
    109

    Domyślnie

    http://www.pstryk.pl/opis.php/3580

    http://www.pstryk.pl/opis.php/3581

    Poradźcie mi; co lepiej rozmiękczy cienie? Nie mogę aktualnie zainwestować w profesjonalne sprzęty tego typu: http://www.fotokurier.beep.pl/index....ct&prod_id=573

    Proszę o podpowiedź.

  6. #6
    Uzależniony Awatar -=Festyk=-
    Dołączył
    Jul 2005
    Miasto
    Bydgoszcz
    Wiek
    35
    Posty
    666

    Domyślnie

    Doświetlam to ruską lampą podłączoną do fotoceli domowej roboty.Tło jest zawieszone na też własnoręcznej roboty stojaku zrobionego z desek.Brzmi nie za ciekawie,ale działa.Chcesz zdjęcia wykonane takim zestawem czy zdjęcia studia?
    D300s,Nikkor 18-55mm f:3,5-5,6,Tamron 55-200mm f:4,0-5,6,Jupiter 37A 135mm f:3,5,SB-800,Fancier WB1626
    plfoto||Galeria

  7. #7
    Początki nałogu Awatar Reno
    Dołączył
    Oct 2004
    Miasto
    Bielsko Biała
    Posty
    271

    Domyślnie

    Zdjęcia studia. W sumie też mam taką lampę Unomat ale nie ma mowy, żebym sama zdołała to podłączyć. A jakbym dała z tyłu 420EX a 580EX na aparacie? Ten stojak mnie bardzo interesuje.
    Zdjęcia ze studia też chcę .

  8. #8
    Bywalec Awatar JAH-EL
    Dołączył
    Dec 2006
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    36
    Posty
    109

    Domyślnie

    http://www.pstryk.pl/opis.php/3580

    http://www.pstryk.pl/opis.php/3581

    1 czy 2; podobno 2 daje większą swobodę ze względu na odsłonięcie sensora lampy

  9. #9
    Początki nałogu Awatar crater
    Dołączył
    Aug 2006
    Wiek
    40
    Posty
    399

    Domyślnie

    wiec tak powiem wam z doswaidczenia. Jesli chodiz o oprawki podowjne. Bardzo czesto ludzie planuja wkrecenie w jedna Z oprawek zarowki blyskowej w druga zwykla zarowke o odpowiedniej temeraturze barwowej (sic! - ala swiatlo modelujace). Niestety jest maly problem. Albo trzeba podalaczac wszystkie zarowki kablem synchro i dlubac - choc nie jest to wiele roboty - albo nasza zarowka "modelujaca" zasloni fotocele. Chodzi o to ze swiatlo z tej zarowki jest zbyt mocne i najduej sie zbyt blisko fotoceli co powoduje jej oslepienie i z blysku drugiej zarowki nie nastepuje wyzwolenie.

    Nalepszym sposobem przy tego typu sytuacjach jest proste rownolegle podpiecie wszystkich zarowek kablem synchro i dopiecie je do odpowiednio zmodyfikowanej wtczyi duzy jack. Do tej wtyczki podlaczony jest odbiornik radiowy. Nadajnik w sanki aparatu i wioooooo.

    Inaczej niebeda sie zarowki wyzwalaly. Jak znajde jutro czas to rozrysuje jak to zrobic.

  10. #10
    Pełne uzależnienie Awatar minek
    Dołączył
    Jan 2005
    Miasto
    Łódź
    Wiek
    47
    Posty
    1 386

    Domyślnie

    Olszewski:
    Zachowujesz się jak byś nie czytał.
    Jak to jak wyzwolisz?
    Pisałem, że żarówki błyskowe (poza najtańszymi, których i tak nie warto używać, jak zostało już w wątku napisane) mają fotocele

    Tak, możesz wkręcić trzy, nawet masz wtedy w jakiś sposób regulowaną moc w przybliżeniu 200/125/65WS

    Od sufitu? To już w ogóle pomyłka.
    Przez dyfuzor - tak, najlepiej 80x120 lub podobny rozmiarami, otoczony po bokach przez materiał odbijający i zwężający się ku tyłowi, gdzie są zamocowane źródła światła. Czyli softbox.

    Aa... najlepiej to rób jak chcesz, potem pooglądaj zdjęcia i wyciągnij wnioski. (-:

    JAH-EL:
    To są nasadki do lamp zakładanych na aparat, nadają się do reportażu gdzie nie masz czasu ani możliwości ustawić innych lamp.

Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •