Cytat Zamieszczone przez rev
... odbierając dzis aparat usyszała ze niestety jest to wina szkieł (wszytskich!!!) pan ustawił body do swojego obiektywu (cieawe jakie ma szkło) i podobno działa super a ona jak chce zeby działało z jej szkłami moze to zrobic za odpłatnością...
Obawiam się, że serwis na Żytniej jest jedynym autoryzowanym serwisem Canona w Polsce.
Byłem na Żytniej z 10D i 50 f/1.4. FF na całej linii. Sprawdzają poprawność działania AF w body posługując się swoim egzemplarzem 70-200 f/2.8 i softem. Wszystko było OK więc nic nie ruszali i odradzali dociągania AF, bo z pozostałymi szkłami się rozjedzie (jeśli z innymi ostrzy dobrze - a u mnie tak było). W sumie mogli mi skalibrować i skasować mnie na parę złotych (sprzęt nieobjęty gwarancją) jednak tego nie zrobili. Sprawdzenie było za darmo. Ostatecznie wymieniłem szkło i pomogło.
U Ciebie sprawa jest inna - wszystkie szkła do wymiany
Mało prawdopodobne aby były walnięte. Skoro w serwisie powiedzieli, że wszystko jest OK to może znajoma robi jakieś błędy techniczne i/lub ma nieprawidłowo poustawiane parametry w 20D