Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Wątek: lampa błyskowa

Mieszany widok

Zablokowany
    Miasto
    Bydgoszcz

Domyślnie lampa błyskowa

na pewno ten watek juz był , ale nie mogłem znalezc wiec znowu prosze was o rade , a wiec szukam dobrej lampy błyskowej , silnej , najlepiej zdalnie sterowanej . Polecacie oryginalne lampy canona czy moze jakas inna firme na przykład metz?

Pełne uzależnienie Awatar Skipper
    Miasto
    Niemcy a czasem inne kraje

Domyślnie

skoro polecają lampy oryginalne to znaczy ze inne juz przerabiali... ja na wszelki wypadek kupiłem najlepsza jaką canon produkuje to nie jest jakis kolosalny wydatek a wiesz jak miło ogląda sie tvn24 czy wiadomosci i widzi swoją wlasną lampe na aparatach wszystkich tych fotografów ganiających w okół polityków
    fotografuje ludzi, nie zwierzęta... nie jestem fotografem żywności

EOS Digital 17-200; f/1.4; f1.8; f/4; L; IS; Speedlite 580EX + Apple

Zablokowany
    Miasto
    Bydgoszcz

Domyślnie

a powied mi czy twoja lampa jest zdalnie sterowana? na allegro za niecałe 1600 ja widziałem.

Pełne uzależnienie
    Miasto
    Śląsk

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez Maciej_Grabowski Zobacz posta
    na allegro za niecałe 1600 ja widziałem.

no to srednia okazja ;-) .. pierwsze linki z brzegu :
    - http://www.foto-tip.pl/sklep/product...roducts_id=805
    - http://www.fotoit.pl/index.php?site=produkt&id=303

Ostatnio edytowane przez Kubak82 ; 01-02-2007 o 22:46

Pełne uzależnienie Awatar gwozdzt

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez Maciej_Grabowski Zobacz posta
    a powied mi czy twoja lampa jest zdalnie sterowana?.
    Jedna lampa typu Master (580EX/550EX) musi być zamontowana w stopce aparatu.
    Każda następna z grona 580EX/550EX/430EX/420EX bedzie zdalnie sterowana przez tą MASTER.
    Pozdrowienia, Tomek
    Kilka moich zdjęć... i sprzęt

Coś już napisał Awatar CASE
    Miasto
    Warszawa

Domyślnie