Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 13

Wątek: D80 lepszy od D 200? :D

Pełne uzależnienie Awatar Skipper
    Miasto
    Niemcy a czasem inne kraje

Domyślnie D80 lepszy od D 200? :D

wg niemieckiego miesiecznika Color Foto w kategorii jakosc zdjęc D80 wyprzedził D200 przy ISO 100 miały taką samą ocene przy ISO 400 D80 dostał o połtora punku wiecej... ogolna ocena aparatu co ciekawe wyszła identyczna
    stąd niemcy wyprowadzili wniosek iż jesli porównac to co oferuje aparat z ceną, D80 zdecydowanie wygrywa z D200
    niestety nie mam tego pod ręka by przedrukowac całe uzasadnienie bo tylko w kiosku przejrzałęm i wymiekłem

jeszcze troche i sie przerzuce na tego nikona bo co gazeta to ten aparat wygrywa
    fotografuje ludzi, nie zwierzęta... nie jestem fotografem żywności

EOS Digital 17-200; f/1.4; f1.8; f/4; L; IS; Speedlite 580EX + Apple

Początki nałogu Awatar Ramirez

Domyślnie

Pewnie D80 ma silniejszy algorytm redukcji szumów. Sfotografowali karty testowe przy różnych ISO i tak im wyszło. Tyle, że na kartach testowych nie wyjdzie utrata szczegółów w przejściach tonalnych. Ot, cały marketing - dużo Mpixeli, mało szumów, duży zoom.

gajowy Awatar akustyk
    Miasto
    holandia

Domyślnie

wchodze, patrze, Nikon vs Nikon. sprawdzam naglowek na gorze: Canon-Board.

cos mi tu nie bangla
    www albo tez flickr

Zasłużeni Awatar czornyj
    Miasto
    Kraków

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez akustyk Zobacz posta
    wchodze, patrze, Nikon vs Nikon. sprawdzam naglowek na gorze: Canon-Board.

cos mi tu nie bangla
    To z desperacji. Canon od pół roku nic nowego nie pokazał, a jego nowe korpusy (30D i 400D) nie były zbyt ekscytujące. I głód nowości zaczyna ssać. Jak szybko czegoś nowego nie pokażą, to zacznie się porównywanie z komórkami, małpkami, analogiem - małym, średnim i dużym. Dobrze że za miesiąc PMA...

Pełne uzależnienie Awatar Skipper
    Miasto
    Niemcy a czasem inne kraje

Domyślnie