Cytat Zamieszczone przez DoMiNiQuE Zobacz posta
A Nikon ma takie? A Sigma, Tamron, Tokina?
Nikon właśnie ma: 18-70/3.5-4.5, który w porównaniu do 17-85 IS jest dużo lepszy (mówimy o szkłach dla amatorów).
Sigma i Tamron nie mają, w tym segmencie, odpowiednika USM i mają problemy z BF/FF. Tokina, jak dotąd, nie ma takiego obiektywu, poza zapowiadanym 16-50/2.8, którego jeszcze nie ma na rynku.

Cytat Zamieszczone przez DoMiNiQuE Zobacz posta
Juz Ci kolekcjoner wyjanil, ze te dwa sloiki nie maja powalajacego AF i to jest ich wina a nie puszki. Podepnij jasne szklo USM to sie przekonasz.
Proponuję przypiąć eLkę 24-70 do 350D i do 20/30D i sprawdzić. Albo zapytać Pikczera, który rozpisywał się o tym w jednym z wątków.
Wg Cichego, który jako TIP ma dostęp do body N i C, Nikon ma lepszy AF niż Canon na poziomie amatorskim. Też było o tym na forum.


Cytat Zamieszczone przez DoMiNiQuE Zobacz posta
A czego brakuje canonowi w tym zakresie bo niebardzo rozumiem? Sigmy, Tamrony czy tez inne Tokiny nie chca wspolpracowac?
Canon nie ma jednego, dobrego, amatorskiego standardowego zooma do cropa. Mam na myśli zakres 15-60mm (odpowiednik 24-85). 17-85? Patrz wyżej.

Sigmy i Tamrony nie mają w Nikonie takich problemów BF/FF jak w Canonie.

Cytat Zamieszczone przez DoMiNiQuE Zobacz posta
Moze jeszcze dodasz z ta wbudowana? Rozwin o co Ci chodzi.
W Nikonie kupujesz zewnętrzną lampę i sterujesz nią z kukułki (ma opcję master). W Canonie musisz kupić 580 (550) EX i 430 (420) EX lub tą ostatnią i wireless transmitter. Wychodzi trochę drożej, nieprawdaż?


Cytat Zamieszczone przez remol71 Zobacz posta
W Nikonie nawet słoiki przyzwoicie działają. Korekcja ekspozycji jest jak najbardziej przydatna w amatorskiej fotografii. Gdyby Nikon dysponował matrycą takiej jakości jaka jest w 400D to w strone Canona nawet bym nie spojrzał.
Myślę, że gdy Nikon dorobi się dobrej matrycy, Canon będzie musiał zrobić jakiś ruch w stronę entry level. I pewnie wtedy zrobi, za pełną aprobatą księgowych po szkole ekonomicznej ;-) .