Strona 3 z 14 PierwszyPierwszy 1234513 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 135

Wątek: Opinie o Interfoto

  1. #21

    Domyślnie

    No ponoć nówka, ale na pytnie o gwarancję nie uzyskałem odpowiedzi. Chyba sobie Interfoto podaruję.

    Ile Canon daje gwarancji na lustrzanki bo już zgłupiałem, w jednym sklepie piszą 12 miesięcy, za chwilę widzę na allegro na ten sam aparat 24 miesiące???
    Ostatnio edytowane przez AdamAGP ; 30-01-2007 o 16:58

  2. #22

    Domyślnie

    12 miesięcy w Polsce, a 24 miesiące w Europie.

  3. #23
    Uzależniony
    Dołączył
    Apr 2004
    Miasto
    Poznań
    Wiek
    54
    Posty
    563

    Domyślnie

    Kupowałem u nich dwa razy. Stan sprzętu zawsze był zawyżony.
    Za drugim razem był to grip. Okazało się (pomijając zewnętrzne oznaki używania) że nie wszystko działa tak jak powinno. Jako że był na gwarancji odesłałem (oczywiście uzgadniając wszystko przedtem telefonicznie). Potem czekałem, dzwoniłem, szef był na urlopie, „a o co chodzi”. W końcu się doczekałem. Sprzęt wrócił po serwisie i... dalej nie działał. Co mi pozostało? Oczywiście mogłem się awanturować, reklamować itd. Tyle tylko że to jest mój czas i moje siły i pieniądze za wysyłanie (co ciekawe sprzęt wrócił już bez gwarancji – bo widocznie upierdliwym klientom lepiej takiego papierka nie dawać). Oczywiście były jeszcze jakieś standardowe teksty że jak by co to należy przeczyścić styki w aparacie itd. Innymi słowy sra... w ba... . Usterka po dokładniejszych oględzinach okazała się tak banalna że naprawiłem ją w końcu sam. Działa do dziś. Mam dwa takie aparaty i sprawdzałem na obu. Jestem więc pewien że ten sprzęt nigdy nie był po mojej interwencji w żadnym serwisie. Po prostu odesłali mi go z powrotem po czasie jaki uznali za wystarczający na „zmęczenie” klienta zatrzymując sobie ichniejszą gwarancję „co bym więcej nie podskakiwał”.
    Tak więc ja już na pewno nie będę ich klientem.
    Kupowałem wielokrotnie nawet bardzo drogi sprzęt przez internet. Ten sklep jest jednym z dwóch na których się „naciąłem”. I jedynym jeśli chodzi o sprzęt „foto”.

  4. #24
    Pełne uzależnienie Awatar Tomasz1972
    Dołączył
    Mar 2005
    Miasto
    Ząbkowice Śląskie
    Wiek
    52
    Posty
    3 042

    Domyślnie

    Raz miałem okazję wspołpracować , jak sprzęt MINOLTY wimieniałem na lampę CANONA Przebiegło bez zgrzytów i nieporozumień Wszystko według ustaleń tel .

  5. #25

    Domyślnie

    Dziękuję wszystkim za wypowiedzi, to mi całkowicie wystarczy, aby zrezygnowac z zakupu w tym sklepie.

  6. #26
    Bywalec
    Dołączył
    May 2006
    Miasto
    Kraków
    Posty
    235

    Domyślnie

    Mi w tym sklepie najbardziej podobają się nikony D2x 2 letnie z przebiegami 600 zdjęć :-)
    Właściciel zapomina tylko dodać ze to przebieg po wyzerowaniu licznika lub wymianie migawki i realny przebieg puszki to 150.000 klapnięć ale to mały drobiazg :-(
    ceny mają bardzo wysokie

  7. #27

    Domyślnie

    Ja mimo wszytko zdecydowałem się na zakup w Interfoto, po przejściach z innymi sklepami. Osobiście nie mam nic do zarzucenia Interfoto. Bardzo dobry kontakt, atrakcyjna cena wszystko było ok. Wprawdzie dostałem kserowaną instrukcję zamiast oryginału, ale zostałem o tym poinformowany.

    Wcześniej kupiłem w Fotoplanet, przelałem kasę, na drugi dzień tel. przykro nam, ale nie mamy już. (przelałem pieniądze po uzgodnieniu z pracownikiem), ale ok pieniądze odesłali szybko, zdarza się, słaby przepływ informacji.

    Chciałem kupić w Agito, po krótkim mailowaniu napisałem, że kupię ten aparat, tylko mi kasę odeślą z innego sklepu, bo tam zabrakło, w odpowiedzi na co facet podniósł cenę. Wprawdzie nie wiele ale strasznie mnie to zirytowało i podziękowałem, chciałem im jeszcze opinie na skąpiec.pl wystawić odpowiednią, ale ktoś tam mądry mi napisał, że ubolewają nad tą sytuacją, ale przyczyna podniesienia nie jest od nich zależna, czy coś w tym stylu i że prawdopodobnie jest to spowodowane masową migracją pingwinów. No ale olałem ich.

    Przesyłka dostarczona była przez firmę DHL. Kurier szukając mojej paczki rzucał innymi przesyłkami jak szmatami na drugi koniec auta. To go zapytałem czemu tak nimi rzuca, na co on: "a ja tam mam ich tyle.." co zrozumiałem jako bo mam w dupie klientów i to mu trzeba przyznać maił w dupie czy jest tam sprzęt za 10tys euro, czy waza z dynastii Ming, czy wełniane skarpety.
    A ludziom się wydaje, że lepiej kurierem niż pocztą - na jedna wychodzi zawsze się znajdzie jełop który pracuje za karę i ma wszystkich w d..

    Podsumowując ze wszystkich firm z jakimi miałem kontakt podczas zakupu tego aparatu jedynie Interfoto wypadło profesjonalnie.
    Ostatnio edytowane przez AdamAGP ; 27-04-2007 o 12:27

  8. #28
    Początki nałogu Awatar Wini
    Dołączył
    Oct 2005
    Miasto
    W-wa
    Posty
    460

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez AdamAGP Zobacz posta
    Interfoto wypadło profesjonalnie.
    Nikt nie wątpił, ze tak jest
    Wini

  9. #29
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Feb 2005
    Wiek
    55
    Posty
    2 320

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez AdamAGP Zobacz posta
    A ludziom się wydaje, że lepiej kurierem niż pocztą - na jedna wychodzi zawsze się znajdzie jełop który pracuje za karę i ma wszystkich w d..
    Sklepy internetowe pod koniec ubiegłego roku miały zawaloną sprzedaż właśnie przez firmy kurierskie. Nie wyrabiały się one z przesyłkami. Sklepy narzekały także na brak oferty firm kurierskich skierowanej na klientów indywidualnych - np. dostarczanie paczek w godzinach popołudniowych, zostawianie awiza. A firmy się broniły, że sklepy wybierają najtańsze usługi. I kółko się zamyka...
    A niektóre sklepy wybrały Pocztę Polską, skoro kurierom nie chce się dostarczać usług na odpowiednim poziomie...

  10. #30
    zło konieczne Awatar Vitez
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    19 804

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez KMV10 Zobacz posta
    Sklepy internetowe pod koniec ubiegłego roku miały zawaloną sprzedaż właśnie przez firmy kurierskie. Nie wyrabiały się one z przesyłkami. (...)
    A niektóre sklepy wybrały Pocztę Polską, skoro kurierom nie chce się dostarczać usług na odpowiednim poziomie...
    A nie wyrabiali sie bo wlasnie wtedy Poczta Polska strajkowala (a dokladniej listonosze - jakies 2-3 tyg przed swietami) i ogromna wiekszosc firm musiala sie znienacka przerzucic na kurierow by sie z terminami dostaw probowac wyrobic. A ze jedna i druga strona (nadawca - z formalosciami, oplatami, dokumentami, stylem naawania przesylek ; firmy kurierskie - z iloscia zlecen) nie mialy doswiadczenia to wyszlo jak wyszlo.
    Tak wiec nie 'kolko sie zamyka' a akurat specyficzny okres byl.

Strona 3 z 14 PierwszyPierwszy 1234513 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •