Opinie o Interfoto

Zwiń
X
 
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • AdamAGP
    Coś już napisał
    • 2007
    • 79

    #16
    a może to wezmę wprawdzie bez gwarancji, ale już 150zł taniej, a gwarancja tylko na rok jest.
    http://www.allegro.pl/item158667491_...ce_krakow.html
    no i do katowic mam blisko.

    Co onzaca RebelXT? to taki określnik 350d w Stanach?
    Ostatnio edytowany przez AdamAGP; 8996.
    m.in: Ekspozycja w fotografii, także obróbka i Retusz zdjęć, Wyostrzanie dwupoziomowe, Kadrowanie - zdjęć. Porady jak: Wybór aparatu oraz Obiektywy fotogrficzne. Techniki: Fotografia makro i Fotografia portret

    Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Tarnowskich Górach

    Komentarz

    • ErnestPierwszy
      Uzależniony
      • 2006
      • 734

      #17
      Zamieszczone przez AdamAGP Zobacz wpis
      Co onzaca RebelXT? to taki określnik 350d w Stanach?
      Moja rada: nie kupuj wersji USA (czyli RebelXT), bo nie naprawisz za darmo w ramach gwarancji w serwisie na Żytniej.
      Po drugie masę Rebeli z USA to sprzęt refurbished - czyli fabrycznie odświeżony. W USA latwo oddać sprzęt do sklepu, sklep wysyła do Canona - oni naprawiają, czyszą wymieniają i odsyłają jako "RB" do sklepów.
      Wyglądają jak nowe a mogą być po przejściach...

      Komentarz

      • acekd
        Coś już napisał
        • 2006
        • 62

        #18
        Witam
        Firma Interfoto działa od wielu lat w Stodole, na Allegro, jako sklep internetowy. Duży wybór, dobre ceny (możliwość negocjacji, duże upusty), szybka realizacja zamówienia. Kupowałem u Pana Wieczorka kilkakrotnie: obiektywy i inne akcesoria. Było bardzo Ok, po kilku udnych transakcjach, kupowałem "w ciemno". Ale rok temu wpadka, brak instrukcji, niepełny zestaw instalacyjny do 20d. Telefon, postraszenie Federacją Konsumentów..... następnego dnia wszystko było. Od tego czasu nie kupowałem u nich, ale kupiony sprzęt sprawuje się idealnie i "w sumie" polecam.

        Komentarz

        • AdamAGP
          Coś już napisał
          • 2007
          • 79

          #19
          Zamieszczone przez ErnestPierwszy Zobacz wpis
          Moja rada: nie kupuj wersji USA (czyli RebelXT), bo nie naprawisz za darmo w ramach gwarancji w serwisie na Żytniej.
          Po drugie masę Rebeli z USA to sprzęt refurbished - czyli fabrycznie odświeżony. W USA latwo oddać sprzęt do sklepu, sklep wysyła do Canona - oni naprawiają, czyszą wymieniają i odsyłają jako "RB" do sklepów.
          Wyglądają jak nowe a mogą być po przejściach...
          No, a oni to sprzedają jako RB w tych sklepach w Stanach potem, ktoś to kupuje i przywozi do Polski?
          m.in: Ekspozycja w fotografii, także obróbka i Retusz zdjęć, Wyostrzanie dwupoziomowe, Kadrowanie - zdjęć. Porady jak: Wybór aparatu oraz Obiektywy fotogrficzne. Techniki: Fotografia makro i Fotografia portret

          Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Tarnowskich Górach

          Komentarz

          • sv

            #20
            moj kumpel kupil u nich 10d. prawie nowka, z jednym drobnym otarciem. jak sprzecior dojechal, to sie okazalo, ze jest caly poodzierany i mial juz ciezkie boje za soba. gdybym nie mial mozliwosci odebrac u nich osobiscie, to nic bym tam nie kupil (chyba, ze nowke z polska gwarancja)

            Komentarz

            • AdamAGP
              Coś już napisał
              • 2007
              • 79

              #21
              No ponoć nówka, ale na pytnie o gwarancję nie uzyskałem odpowiedzi. Chyba sobie Interfoto podaruję.

              Ile Canon daje gwarancji na lustrzanki bo już zgłupiałem, w jednym sklepie piszą 12 miesięcy, za chwilę widzę na allegro na ten sam aparat 24 miesiące???
              Ostatnio edytowany przez AdamAGP; 8996.
              m.in: Ekspozycja w fotografii, także obróbka i Retusz zdjęć, Wyostrzanie dwupoziomowe, Kadrowanie - zdjęć. Porady jak: Wybór aparatu oraz Obiektywy fotogrficzne. Techniki: Fotografia makro i Fotografia portret

              Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Tarnowskich Górach

              Komentarz

              • Silwe
                Bywalec
                • 2005
                • 164

                #22
                12 miesięcy w Polsce, a 24 miesiące w Europie.
                Staram się, ale za mało...

                Komentarz

                • maku
                  Uzależniony
                  • 2004
                  • 563

                  #23
                  Kupowałem u nich dwa razy. Stan sprzętu zawsze był zawyżony.
                  Za drugim razem był to grip. Okazało się (pomijając zewnętrzne oznaki używania) że nie wszystko działa tak jak powinno. Jako że był na gwarancji odesłałem (oczywiście uzgadniając wszystko przedtem telefonicznie). Potem czekałem, dzwoniłem, szef był na urlopie, „a o co chodzi”. W końcu się doczekałem. Sprzęt wrócił po serwisie i... dalej nie działał. Co mi pozostało? Oczywiście mogłem się awanturować, reklamować itd. Tyle tylko że to jest mój czas i moje siły i pieniądze za wysyłanie (co ciekawe sprzęt wrócił już bez gwarancji – bo widocznie upierdliwym klientom lepiej takiego papierka nie dawać). Oczywiście były jeszcze jakieś standardowe teksty że jak by co to należy przeczyścić styki w aparacie itd. Innymi słowy sra... w ba... . Usterka po dokładniejszych oględzinach okazała się tak banalna że naprawiłem ją w końcu sam. Działa do dziś. Mam dwa takie aparaty i sprawdzałem na obu. Jestem więc pewien że ten sprzęt nigdy nie był po mojej interwencji w żadnym serwisie. Po prostu odesłali mi go z powrotem po czasie jaki uznali za wystarczający na „zmęczenie” klienta zatrzymując sobie ichniejszą gwarancję „co bym więcej nie podskakiwał”.
                  Tak więc ja już na pewno nie będę ich klientem.
                  Kupowałem wielokrotnie nawet bardzo drogi sprzęt przez internet. Ten sklep jest jednym z dwóch na których się „naciąłem”. I jedynym jeśli chodzi o sprzęt „foto”.

                  Komentarz

                  • Tomasz1972
                    Pełne uzależnienie
                    • 2005
                    • 3042

                    #24
                    Raz miałem okazję wspołpracować , jak sprzęt MINOLTY wimieniałem na lampę CANONA Przebiegło bez zgrzytów i nieporozumień Wszystko według ustaleń tel .

                    Komentarz

                    • AdamAGP
                      Coś już napisał
                      • 2007
                      • 79

                      #25
                      Dziękuję wszystkim za wypowiedzi, to mi całkowicie wystarczy, aby zrezygnowac z zakupu w tym sklepie.
                      m.in: Ekspozycja w fotografii, także obróbka i Retusz zdjęć, Wyostrzanie dwupoziomowe, Kadrowanie - zdjęć. Porady jak: Wybór aparatu oraz Obiektywy fotogrficzne. Techniki: Fotografia makro i Fotografia portret

                      Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Tarnowskich Górach

                      Komentarz

                      • adam_k
                        Bywalec
                        • 2006
                        • 235

                        #26
                        Mi w tym sklepie najbardziej podobają się nikony D2x 2 letnie z przebiegami 600 zdjęć :-)
                        Właściciel zapomina tylko dodać ze to przebieg po wyzerowaniu licznika lub wymianie migawki i realny przebieg puszki to 150.000 klapnięć ale to mały drobiazg :-(
                        ceny mają bardzo wysokie

                        Komentarz

                        • AdamAGP
                          Coś już napisał
                          • 2007
                          • 79

                          #27
                          Ja mimo wszytko zdecydowałem się na zakup w Interfoto, po przejściach z innymi sklepami. Osobiście nie mam nic do zarzucenia Interfoto. Bardzo dobry kontakt, atrakcyjna cena wszystko było ok. Wprawdzie dostałem kserowaną instrukcję zamiast oryginału, ale zostałem o tym poinformowany.

                          Wcześniej kupiłem w Fotoplanet, przelałem kasę, na drugi dzień tel. przykro nam, ale nie mamy już. (przelałem pieniądze po uzgodnieniu z pracownikiem), ale ok pieniądze odesłali szybko, zdarza się, słaby przepływ informacji.

                          Chciałem kupić w Agito, po krótkim mailowaniu napisałem, że kupię ten aparat, tylko mi kasę odeślą z innego sklepu, bo tam zabrakło, w odpowiedzi na co facet podniósł cenę. Wprawdzie nie wiele ale strasznie mnie to zirytowało i podziękowałem, chciałem im jeszcze opinie na skąpiec.pl wystawić odpowiednią, ale ktoś tam mądry mi napisał, że ubolewają nad tą sytuacją, ale przyczyna podniesienia nie jest od nich zależna, czy coś w tym stylu i że prawdopodobnie jest to spowodowane masową migracją pingwinów. No ale olałem ich.

                          Przesyłka dostarczona była przez firmę DHL. Kurier szukając mojej paczki rzucał innymi przesyłkami jak szmatami na drugi koniec auta. To go zapytałem czemu tak nimi rzuca, na co on: "a ja tam mam ich tyle.." co zrozumiałem jako bo mam w dupie klientów i to mu trzeba przyznać maił w dupie czy jest tam sprzęt za 10tys euro, czy waza z dynastii Ming, czy wełniane skarpety.
                          A ludziom się wydaje, że lepiej kurierem niż pocztą - na jedna wychodzi zawsze się znajdzie jełop który pracuje za karę i ma wszystkich w d..

                          Podsumowując ze wszystkich firm z jakimi miałem kontakt podczas zakupu tego aparatu jedynie Interfoto wypadło profesjonalnie.
                          Ostatnio edytowany przez AdamAGP; 8996.
                          m.in: Ekspozycja w fotografii, także obróbka i Retusz zdjęć, Wyostrzanie dwupoziomowe, Kadrowanie - zdjęć. Porady jak: Wybór aparatu oraz Obiektywy fotogrficzne. Techniki: Fotografia makro i Fotografia portret

                          Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Tarnowskich Górach

                          Komentarz

                          • Wini
                            Początki nałogu
                            • 2005
                            • 460

                            #28
                            Zamieszczone przez AdamAGP Zobacz wpis
                            Interfoto wypadło profesjonalnie.
                            Nikt nie wątpił, ze tak jest
                            Wini

                            Komentarz

                            • KMV10
                              Pełne uzależnienie
                              • 2005
                              • 2320

                              #29
                              Zamieszczone przez AdamAGP Zobacz wpis
                              A ludziom się wydaje, że lepiej kurierem niż pocztą - na jedna wychodzi zawsze się znajdzie jełop który pracuje za karę i ma wszystkich w d..
                              Sklepy internetowe pod koniec ubiegłego roku miały zawaloną sprzedaż właśnie przez firmy kurierskie. Nie wyrabiały się one z przesyłkami. Sklepy narzekały także na brak oferty firm kurierskich skierowanej na klientów indywidualnych - np. dostarczanie paczek w godzinach popołudniowych, zostawianie awiza. A firmy się broniły, że sklepy wybierają najtańsze usługi. I kółko się zamyka...
                              A niektóre sklepy wybrały Pocztę Polską, skoro kurierom nie chce się dostarczać usług na odpowiednim poziomie...

                              Komentarz

                              • Vitez
                                zło konieczne
                                • 2004
                                • 19804

                                #30
                                Zamieszczone przez KMV10 Zobacz wpis
                                Sklepy internetowe pod koniec ubiegłego roku miały zawaloną sprzedaż właśnie przez firmy kurierskie. Nie wyrabiały się one z przesyłkami. (...)
                                A niektóre sklepy wybrały Pocztę Polską, skoro kurierom nie chce się dostarczać usług na odpowiednim poziomie...
                                A nie wyrabiali sie bo wlasnie wtedy Poczta Polska strajkowala (a dokladniej listonosze - jakies 2-3 tyg przed swietami) i ogromna wiekszosc firm musiala sie znienacka przerzucic na kurierow by sie z terminami dostaw probowac wyrobic. A ze jedna i druga strona (nadawca - z formalosciami, oplatami, dokumentami, stylem naawania przesylek ; firmy kurierskie - z iloscia zlecen) nie mialy doswiadczenia to wyszlo jak wyszlo.
                                Tak wiec nie 'kolko sie zamyka' a akurat specyficzny okres byl.

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X