Strona 5 z 6 PierwszyPierwszy ... 3456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 54

Wątek: "Aerofłot"

  1. #41

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez liquidsound Zobacz posta
    Ta a to ze spora czesc mistrzow swiata w lotnictwie zasiada za sterami lotu, oraz ze polscy piloci stanowia elite, ktora zawsze przywozi medale to tez propaganda ala Gomulka??
    ??? Ale o co chodzi? O sport szybowcowy uprawiany przez zawodowych pilotów? Czy o czasy przedwojenne = Bajana, Żwirkę i Wigurę? Dzisiaj, jeżeli czymś się różnią samoloty LOTu od innych linii, to buraczaną atmosferą wprowadzaną na pokładzie przez ponuro-profesjonalne stewardessy.

  2. #42
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Apr 2006
    Miasto
    Śląsk
    Wiek
    43
    Posty
    2 348

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Vitez Zobacz posta
    Podobno znany numer. Godzine sie opoznil start bo tyle trwalo znalezienie nowych pilotow i "problemy" sie skonczyly
    tak, chlopcy z "zastepstwa" pewnie przypili w barze i trzeba ich bylo do stanu uzywalnosci doprowadzic :wink: .. potem do kokpitu i lecimy

    Cytat Zamieszczone przez jdw Zobacz posta
    ok, do moskwy to może być kultura, a czy latał ktoś gdzieś dalej na bliski wschód tym areoflot?

    planuję wyjazd do syrii i do damaszku najtaniej jest właśnie tymi liniami.
    no i w sumie sam sobie odpowiedziales

    Cytat Zamieszczone przez slawi_3000 Zobacz posta
    ??? Ale o co chodzi? O sport szybowcowy uprawiany przez zawodowych pilotów? Czy o czasy przedwojenne = Bajana, Żwirkę i Wigurę?
    w sumie w wiekszosci to ludzie ktorzy odeszli z lotnictwa wojskowego, wyszkoleni jeszcze na prawdziwych samolotach a nie symulatorach, z duzym praktycznym doswiadczeniem i wieksza iloscia godzin w powietrzu.. nie wiem, nie upieram sie "bo tak" ale abstrahujac od stewardess - pilotow PONOC mamy jednych z lepszych..
    Ostatnio edytowane przez Kubak82 ; 30-01-2007 o 00:06

  3. #43
    Pełne uzależnienie Awatar liquidsound
    Dołączył
    Apr 2006
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    41
    Posty
    1 956

    Domyślnie

    Raczej o latanie precyzyjne, na malych samolotach sportowych. Widziales kiedys jak sadzaja te maszyny w malusienkim polu?? Takze loty na orientacje i tak jak pisal kubak w wiekszosci to sa piloci po szkole orlat. To widac najlepiej przy ladowaniu, jak w ciezkich warunkach pogodowych potrafia posadzic maszyne, mam porownanie z anglikami.
    1Dx, 5D III, 33, 650, 20 2.8 , 24L, S35 1.4, 50L, 85L II, C70-210 3.5-4.5, 600EX-RT, 580EX,
    Było: 1Ds mk II, 1D mk III, 6D, 5D, 40D,600D, 350D, Z16 2.8, 24L II, 35L, 85 1.8, 50 1.4, 24-70L II, 24-70L, T28-75, 28 1.8, 35 2.0, T S-M-C 50 1.4., 430EX II

  4. #44
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Dec 2004
    Miasto
    SoCal
    Posty
    1 358

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez liquidsound Zobacz posta
    Mam do Was drodzy forumowicze pytanie (oprocz snow'a).
    tak z ciekawosci, to o mnie chodzi? Dlaczego?

  5. #45
    Początki nałogu
    Dołączył
    Jan 2006
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    54
    Posty
    416

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Kubak82 Zobacz posta
    w sumie w wiekszosci to ludzie ktorzy odeszli z lotnictwa wojskowego, wyszkoleni jeszcze na prawdziwych samolotach a nie symulatorach, z duzym praktycznym doswiadczeniem i wieksza iloscia godzin w powietrzu.. nie wiem, nie upieram sie "bo tak" ale abstrahujac od stewardess - pilotow PONOC mamy jednych z lepszych..
    Z tym "szkoleniem na rzeczywistych samolotach" wcale nie jest tak różowo.
    Po pierwsze, ze względu na koszt takiego szkolenia ilość wylatanych godzin jest mocno ograniczona.
    Po drugie, na rzeczywistych maszynach, z wiadomych względów, nie trenuje się sytuacji ekstremalnych, a "dobry pilot" to moim zdaniem nie taki, który gładko poprowadzi samolot w dobrych warunkach, tylko taki, który poradzi sobie w sytuacji krytycznej.

    @liquidsound
    Wracając do tematu wątku - o co Ci właściwie chodzi? O to żeby ktoś Ci zagwarantował, że nie będziesz miał nieplanowanego międzylądowania gdzieś w dżungli po drodze? Tego nikt nie zagwarantuje.
    Czy chodzi Ci o parwdopodobieństwo utraty życia lub uszczerbku na zdrowiu w trakcie takiego lotu? Jeżeli tak, to zapewniam Cię że dużo bardziej ryzykowny pod tym względem jest sam dojazd samochodem do lotniska i z powrotem niż sam lot.

    Pozdrawiam

  6. #46
    Pełne uzależnienie Awatar liquidsound
    Dołączył
    Apr 2006
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    41
    Posty
    1 956

    Domyślnie

    @cyborg, chodzi mi o wrazenia z lotem tupolevami i iłami kiłami. Wiem, ze mi nikt nie zagwarantuje,ale po prostu wole sie dopytac.
    @snowboarder, chodzi o snow'a, nie Ciebie:wink:
    1Dx, 5D III, 33, 650, 20 2.8 , 24L, S35 1.4, 50L, 85L II, C70-210 3.5-4.5, 600EX-RT, 580EX,
    Było: 1Ds mk II, 1D mk III, 6D, 5D, 40D,600D, 350D, Z16 2.8, 24L II, 35L, 85 1.8, 50 1.4, 24-70L II, 24-70L, T28-75, 28 1.8, 35 2.0, T S-M-C 50 1.4., 430EX II

  7. #47

    Domyślnie

    OK, jeżeli są jakieś zastrzeżenia co do najwyższych umiejętności pilotów, to linia spada do najniższej klasy. LOT razem z Aerofłotem i Taromem jest w klasie średniej (3 gwiazdki w 5-gwiazdkowej skali). Dobre linie mają 4 gwiazdki. 5 gwiazdek ma kilka linii długodystansowych zniewalających pasażera komfortem (kto leciał Cathay Pacific?:smile: ). LOT traktowany jest jako linia niedroga, ale często spóźniająca się, z opryskliwą obsługą i wyświechtanymi wnętrzami oraz kiepskim jedzeniem i alkoholami (niestety, potwierdzam, dodatkowo alkohol racjonowany przez stewardessy, z czym się nigdzie indziej nie spotkałem:-( ). LOT nie prowadzi w ogóle 1-szej klasy, która jest obligatoryjna w lotach długodystansowych w liniach klasy wyższej. Nie porównuję LOTu do wewnętrznych linii w USA, bo to inna bajka. Podsumowując - jeżeli ktoś nie boi się LOTu to nie ma co się bać Aerofłotu, bo to ta sama liga.

    EDIT: klasyfikacja linii wg SkyTrax

  8. #48
    Pełne uzależnienie Awatar snow
    Dołączył
    Mar 2005
    Miasto
    Świdnik/Lublin
    Wiek
    42
    Posty
    1 145

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez liquidsound Zobacz posta
    Mam do Was drodzy forumowicze pytanie (oprocz snow'a).
    40d + m42 58-500 + EF 18-75

    "osiagnales szczyt w lizaniu viteaza" - by dan7770

  9. #49
    Pełne uzależnienie Awatar liquidsound
    Dołączył
    Apr 2006
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    41
    Posty
    1 956

    Domyślnie

    Oj slawi ale to jest klasyfikacja ze wzgledu na komfort a nie na bezpieczenstwo. Snow tyle razy byles nie grzeczny ze to dlatego
    1Dx, 5D III, 33, 650, 20 2.8 , 24L, S35 1.4, 50L, 85L II, C70-210 3.5-4.5, 600EX-RT, 580EX,
    Było: 1Ds mk II, 1D mk III, 6D, 5D, 40D,600D, 350D, Z16 2.8, 24L II, 35L, 85 1.8, 50 1.4, 24-70L II, 24-70L, T28-75, 28 1.8, 35 2.0, T S-M-C 50 1.4., 430EX II

  10. #50

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez liquidsound Zobacz posta
    Oj slawi ale to jest klasyfikacja ze wzgledu na komfort a nie na bezpieczenstwo.
    Oj, liquid, już cyborg ci napisał, że takiej klasyfikacji się nie prowadzi, bo byłaby ona bez sensu. Linie muszą spełniać normy IATA. A czy mówi ci coś, że ostatni fatalny wypadek Aerofłot miał w 1994 (pilot oddał stery dziecku), a np. Air France w 1998 i w 2000? Jedyne klasyfikacje, to komfort .

Strona 5 z 6 PierwszyPierwszy ... 3456 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •