Mozna kupic 380EX/420 a za zaoszczedzone pieniazki (zamiast 550) zamienic body na 10D - wiecej sie zyska niz sama synchronizacje na druga lamelkeZamieszczone przez Mori
.
Mozna kupic 380EX/420 a za zaoszczedzone pieniazki (zamiast 550) zamienic body na 10D - wiecej sie zyska niz sama synchronizacje na druga lamelkeZamieszczone przez Mori
.
Pewnie nie wiem co tracę nie wykorzystując tej opcji :wink:Zamieszczone przez Tytus
Daj mi proszę przykład zdjęcia, którego tak zazdrościsz posiadaczom korpusu z opcją synchronizacji na drugą lamelkę.
Dziękuję.
Pomimo ze nie bylo to do mnie to tez odpowiem (bo moze ktos podpowie jak zrobic to inaczej).Zamieszczone przez Jurek Plieth
Fotografowalem kiedys noz i w zwiazku z tym ze byla to forma bojowa nie wchodzily w rachube zdjecia w kuchni, przy ognisku czy tez inne podobne. Oczywiscie wersja "gore" tez odpadala wiec powstal pomysl zeby sfotografowac go w ruchu z zamyslem pokazania agresywnego ciecia. Najpierw na zdjeciu mial byc pokazany ruch (dlugi czas naswietlania) natomiast na 2 kurtyne miala blysnac lampa, ktora zamrozilaby go w ostatniej fazie. No i niestety brak tej opcji uniemozliwil cala akcje.
Powstala w to miejsce inne fotka, ktora z braku czasu wyszla po prostu cienko.
A nie mogłeś machnąć tym nożem w drugą stronę?Zamieszczone przez McKane
Jasne... a teraz wyobraź sobie przykład z życia... Foci ktoś piłkarzy z bliska i chce pokazać ruch i zamrozić jednocześnie piłkarza... Będą biegać do tyłu? A ty bedziesz krzyczec
"ej wy tam, biegajcie do tyłu, bo mi fotki nie wychodzą"
![]()
Chodziło mi o rozwiązanie tego konkretnie problemu.
W fotografii niereporterskiej trzeba kombinować. Masz zamówienie - myśl, próbuj aż się uda. Wszystko jest możliwe.
Ogranicza nie sprzęt, tylko pogląd, że sprzęt ogranicza (-:
Moglem i robilem ale wychodzilo bardzo slabo ze wzgledu na to ze trzeba bylo wykonac nienaturalny ruch ktoremu brakowalo przede wszystkim plynnosci.Zamieszczone przez minek
Chociaz plusem tego rozwiazania bylo latwiejsze zlapanie ostrosci na glownym obiekcie.
Hmm... Brakować mogło płynności, jeżeli chciałeś zrobić to rzeczywiście na którkim czasie. Wydaje mi się, iż znacznie trudniej trafić w zamknięcie migawki (i jecznocześnie błysk) machając nożem, tak, aby znalazł się w odpowiednim miejscu. Błysk na pierwszą i ruch w drugą stronę jest chyba znacznie prościej zrobić. Wyzwalasz migawkę i zdecydowanym ruchem, lecz nie za szybko podnosisz nóż. Tak, aby trwało mniej więcej sekundę, aż wyjdzie z kadru. Najpierw przećwiczyć ze stoperem. Jak taki czas będzie nieygodny, to dwie, albo i pół. A potem to samo, tylko z aparatem i odpowiednio ustawionym czasem. I kilka klatek (-:Zamieszczone przez McKane
Ee... dobrze rozumiem? AF? Nie, nie, no przecież można to w obiektywie przełączyć, aby nie latał jak oszalały szukająć za każdym razem ostrości. Ostrość ustawiasz raz, tam gdzie Ci potrzeba.Zamieszczone przez McKane
Zaden tam AFChodzilo o to o czym pisales powyzej ... ustawienie na obiekt glowny flash i ruch w odwrotnym kierunku.
Wychodzilo niestety kiepsko i malo realistycznie. Byc moze modelka powinna sie zapisac do szkoly wladania bronia biala badz tez ja powinienem zaczac zbierac znaczki trudno stwierdzic. :wink: Efekt byl raczej niezadowalajacy
http://www.bykom-stop.avx.pl/
Najnowsze fotografie cegiel znajdziesz w mojej galerii http://canon-board.info//showthread.php?t=11296
Ja to wszystko rozumiem doskonaleZamieszczone przez McKane
Jednak IMHO taka potrzeba ma miejsce 10x rzadziej niż chociażby wykorzystanie prawdziwego rybiego oka. Stąd moje zdziwienie dla wymagania Tytusa
![]()