Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Wątek: Zdjęcia mebli - cel tekstury

Mieszany widok

  1. #1
    Bywalec
    Dołączył
    Nov 2004
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    106

    Domyślnie Zdjęcia mebli - cel tekstury

    Po krótce przedstawię problem: jest program, w którym projektujemy wnętrza, projekt można uzupełnić teksturami i wtedy mamy ładną wizualizację 3d. muszę sfotografować same fronty (analogicznie boki) mebli (chodzi o zestaw regałowy), materiał głównie dąb i szkło. macie jakieś rady ? do dyspozycji statyw, światło żarowe, halogenowe.
    Eos 33, M42: 58, 135, 200

  2. #2
    Początki nałogu Awatar Cychol
    Dołączył
    Jan 2005
    Miasto
    Reading
    Wiek
    61
    Posty
    398

    Domyślnie

    Zacznij od zmiany aparatu , a textury fotografuj na świeżym powietrzu przy pochmurnym niebie. Najlepiej koło południa.
    pozdrawiam

  3. #3
    abyss
    Guest

    Domyślnie

    Jak pod tekstury, to poziom oswietlenia z każdej strony (lewo-prawo, dół-góra) musisz mieć na tym samym poziomie, inaczej przy pokrywaniu obiektów wyjdzie Ci mozajka jak z kafelków, a nie jednolita powierzchnia. No i najlepiej zachować prostopadłość osi zdjęcia do powierzchni fotografowanej. Zwróć uwagę na odblaski /a dokładniej - raczej ich unikaj/. Staraj sie pamiętać, że raster (tekstura) z góry kadru powinna dać się zgrać z tą z dołu (i podobnie lewo prawo). Bez poprawek w programie graficznym nie obejdzie się - polecam tablet i funkcje wbudowane w painter'a (np. classic).

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •