Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Wątek: jaki film na spektakl teatru tańca?

Mieszany widok

  1. #1
    romekk
    Guest

    Domyślnie jaki film na spektakl teatru tańca?

    Witam,
    za kilka dni będę miał okazję fotografować przedstawienie teatru tańca aparatem Canon 300.
    Światła nie będzie za wiele i tu pojawia się moje pytanie. Zastanawiam się jakiego filmu użyć. Chciałbym żeby to był film cz/b, ale o jakiej wartości ISo? Czy 400 wystarczy?
    W ofercie sklepów internetowych nie znalazłem filmu cz/b o ISO 800, a boję się że ISO 1600 popsuje zdjęcia (duże ziarno). Jaki film nadał by się (również kolorowy) do fotografii w teatrze (zaznaczam, że aktorzy będą w nieustannym ruchu, a nie ma możliwości użycia lampy błyskowej).

    pozdrawiam

  2. #2
    Początki nałogu Awatar krwisty
    Dołączył
    Aug 2004
    Miasto
    W-wa/Rz-ów
    Posty
    372

    Domyślnie

    wez hp5+. nominalnie to iso400, ale robilem nawet na 3200 i wychodzilo znosnie (ale wtedy musisz w jakims forsownym wywolywaczu robic, najlepiej dd-x, ewentualnie microphen), zaloz na 400, zobacz jakie czasy Ci wyjda, dostosuj ISO wedle potrzeb.

    kolorowy to chyba fuji x-tra 800. bardziej czulych osobiscie nie polecam (slabe dowiadczenia z konica 1600 i 3200..)
    Martin Gorczakowski

  3. #3
    Cenzor Awatar MacGyver
    Dołączył
    Apr 2006
    Miasto
    Wrocław
    Wiek
    47
    Posty
    7 043

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez romekk Zobacz posta
    Światła nie będzie za wiele i tu pojawia się moje pytanie. Zastanawiam się jakiego filmu użyć. Chciałbym żeby to był film cz/b, ale o jakiej wartości ISO? Czy 400 wystarczy
    Nie wystarczy
    W ofercie sklepów internetowych nie znalazłem filmu cz/b o ISO 800, a boję się że ISO 1600 popsuje zdjęcia (duże ziarno)
    Negatyw BW ISO 800 nie istnieje, tak twierdzi mój sprzedawca negatywów, a rozeznanie w rynku ma znakomite i ofertę bardzo obszerną. Pozostaje ISO 400 i forsowanie.
    Jaki film nadał by się (również kolorowy) do fotografii w teatrze (zaznaczam, że aktorzy będą w nieustannym ruchu, a nie ma możliwości użycia lampy błyskowej).
    Te które wymienił krwisty będą ok, ich dodatkową zaletą jest umiarkowana cena i duża dostępność.
    Cztery czarne eosy, pół-eos i pentax... a dokładniej to tutaj

  4. #4
    Pełne uzależnienie Awatar adamek
    Dołączył
    Dec 2004
    Miasto
    Poznań
    Wiek
    40
    Posty
    2 265

    Domyślnie

    ja tam bym brał trixa.
    no ale trixa to biorę do wszystkiego ;]
    Miłego dnia
    adam jastrzębowski
    cyfra i analog. obiektywy, statyw i monopod
    tu tu

  5. #5
    Julue
    Guest

    Domyślnie

    Jesli chcesz drobnego ziarna to sprobuj kodaka tmax'a 400 forsowanego w tmax'ie na 1600 lub nawet 3200 (400 forsowany na 3200 daje drobniejsze ziarno od tego o nominalnej czulosci 3200).

  6. #6
    romekk
    Guest

    Domyślnie

    dziękuję za zainteresowanie wątkiem i wszystkie odpowiedzi,
    zdecyduję się chyba na Neopana 1600, mam nadzieję, że zdjęcia wyjdą znośnie

  7. #7
    Pełne uzależnienie Awatar minek
    Dołączył
    Jan 2005
    Miasto
    Łódź
    Wiek
    47
    Posty
    1 386

    Domyślnie

    A ja też bym brał trixa!
    I na 1600 go albo i na 3200 (-:
    MZ Trix@1600 jest lepszy od neopana 1600, ale tego neopana to raz robiłem to się nie znam...

  8. #8
    romekk
    Guest

    Domyślnie

    przepraszam wszystkich za zamieszanie w sprawie kliszy, ale udało mi się jednak fotografować cyfrakiem na przedstawieniu
    wyniki można zobaczyć tutaj http://www.przemo.a4.pl/foto/index.php?cat=6

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •