Tak wiec potwierdza sie moja opinia o Tamronim serwisie w Polsce - totalne gó... Krzypol .. nie jestes sam z takim problemem. Kolega ktorego namawialem na uzywanego Canona zamiast na nowego Tamrona, uparl sie na kupno tego drugiego.. Oczywiscie zakupil go w sklepie, ktory wystawil mu gwarancje Fototechnika (reklamy sklepu nie bede robil). Po 3 tygodniach padło mu cos z AF, wiec zmuszony byl do odeslania do serwisu Tamrona. To bylo pod koniec marca i dobry chlopak czekal z nadzieja ze obiektyw do niego wroci i bedzie mial na wyjazd na dlugi majowy weekend. Dzisiaj mamy koniec czerwca, obiektyw nadal jest w serwisie w Niemczech. Nie wiem jak potocza sie jego losy, kolega dostał nauczke. Szkoda tylko , ze na wlasnym tyłku trzeba odczuc zamiast podsluchac rad tych, ktorzy mieli do czynienia z serwisami.
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
To juz nawet Żytnia daje 6 cio miesieczna gwarancje na wykonane uslugi , takowe dostalem na kalibracje szkiel z US . Nie zawsze załatwiaja sprawe za pierwszym razem jak powinni ale... przynajmniej za druga nie trzeba placic.