Cytat Zamieszczone przez italy Zobacz posta
Panowie, to że jednemu z nas przytrafiła się taka sytuacja nie znaczy że pozostałym też tak się zdarzy.Różne sytuacje przeskoczyłem w swoim życiu z zakupami w sieci , dostarczaniem ich , jak i świadomym /nieświadomym traktowaniu klienta .Do dziś czekam na dostarczenie zakupionej na Amazon jednej rzeczy - zamówiona w 2016 roku we wrześniu.Prawie rok wymiany korespondencji, reklamacji i jak i Amazon , tak i dostawca wypieli dupę na klienta.
To że Kolega Cichy , czy inni mają opinie pozytywne na temat w/w firmy , nie znaczy że kolega mawor nie ma prawa mieć innego zdania ., jeśli tak jak opisuje został potraktowany.
Dawno temu zakupiłem aparat potrzebny do fotografii macro, po dotarciu i pierwszych zdjęciach okazało się że obudowa jest a jak -taka jak zamawiałem ale już matryca w środku wymieniona i zamieniona na starszy model . I co ? Prawie na forum zostałem zlinczowany, wpisy pełne sarkazmu. Gdy oddałem sprawę do adwokata, po pół roku wszystkie koszty postępowania,pokrycie opinii biegłego jak i zwrot kosztów zakupów pokrył sprzedający.
Może trochu luzu panowie..........
A ktoś się tu spina? Post by inaczej wyglądał, a że został napisany od tyłka strony a potem dorabiana jest rzeczywistość to nic nie poradzimy.

Jaką taśmą był oklejony karton? Aparat luzem tam latał?

Jak ktoś ma do czynienia z wysyłkami to wie jakie szopki odstawiają kurierzy. Jak widać rozpierduchę z zewnątrz, naruszoną taśmę (widać jaką używają na zdjęciu od Cichego) to wiadomo co robić.

W serwisie po co by mieli podmieniać kartony na mniejsze? Chyba, że mawor rozpoznaje swój oryginalny karton u Cichego bo brakowało im kartonu

Na przyszłość: "Uwaga szkło" nic nie oznacza jeśli paczka po drodze zaliczy glebę.

Jak ktoś nie widział na żywo fruwającej na glebę części za kilkadziesiąt tyś $ , niech sobie wygogla przykłady na YT.