Strona 18http://focustestchart.com/focus21.pdf
Strona 18http://focustestchart.com/focus21.pdf
nie, oni tak na powaznie![]()
http://canon-board.info/showthread.p...t=regulacja+af
Zastanów się... jeżeli masz jeszcze gwarancję... może jednak warto z niej zrobić użytek. W myśl niemieckich przepisów, gwarancja obowiązuje 2 lata od zakupu danego produktu (w ciągu 14 dni masz prawo zwrócić nieużywany artykół do sklepu - bo np. Ci się nie podoba - to tak na marginesie).
Co do samego faktu współpracy w niemieckim MM to muszę powiedzieć, że życzył bym sobie, żeby i w Polsce tak było. W przypadku reklamacji stosują w 99% przypadków, zasadę, że klient ma rację i nie wdają się w zbędne dyskusję tylko najczęściej wymieniają sprzęt na nowy. Wiem z własnego doświadczenia...
A jeszcze jedno - reklamację możesz zgłosić w dowolnym sklepie MM, niekoniecznie w tym gdzie sprzęt był kupiony.
EOS 40d + BG-E2N, EOS 350d + BG-E3 + Kit (EFs 18-55); EOS 3000v + Kit (EF 24-90); EF 17-40 f/4 L USM; EF 70-200 f/4 L USM; EF 50 f/1.4 USM; 430 EX; 580 EX II; etc, etc...
www.rg-foto.eu
ale żeby u nas tak samo było to jeszcze kanał dystrybucyjny musi być dostosowany a nie jest .... wyobrażam sobie sklep który skladuje wymieniony towar i ponosi tego koszty ... a dystrybucja ma to w nosie .... jak zwykle ...
Widocznie w Niemczech dystrybucja jest znacznie bardziej " uległa" niż u nas .... bo ja jakbym mógł bez problemu przekazać taki wymieniony towar dalej to także bez problemu bym wymieniał na nowy ale tak nie ma .
No i jak body kupione w Niemczech, to czy Żytnia nie będzie kręciła nochalem na regulację gwarancyjną..
Postprocessing: AfterShot Pro + pluginy
Testowałem takie wysyłki juz dwa razy:
Sprawa wyglada tak: wysyałasz dhl'em na koszt odbiorcy jezeli masz chćby jedną część zestawu na gwarancjie - w twoim przypadku body. Żeby mieć pewność ze wszystko dojedzie w kompleie wypełniasz list przewozowy z podaniem ilości sprzetu i jego nr seryjnymi doadtkowo możesz ubezpieczyć przesyłke na dowolbną sume do 50 000 zł za jakięs 2zł albo coś w tym stylu.
Na miejscu chłopaki dokonuja kalibracji aparatu i jezeli jest ok to ci go odsyłają. Jezeli okazże się ze aparat jest ok a szkło nie to robią kalibracje obiektywu ale... jeżeli bedzie to sigma to chyba jej nie rusżą bo to nie ich dziłaka trzeba bedzie szukać serwisu sigmy jeżeli się okaże że wina jest po jej stronie.
Na koniec jedna rada niezaleznie czy teraz aparat wspólpracuje ci dobrze z częścią obiektywów czyt też nie zacznij proces kalibracji od aparatu i do niego dopasowuj obiektywy w przeciwnym razie przy każdym zakupie bedziesz miała wątpliwości gdzie lezy wina ( pisze to żeby nie decydować się na opcje kalibracji obiektywu do body bez sprawdzenia czy body jest ok )
A czy jakbym wgrała nowego soft'a do aparatu to by cos pomoglo?
Od znajomego znajomego słyszałam, ze miał podobna sytuacje, tylko nie znam szczegółów, czy BF czy FF, ale zdjęcia były "nie ostre".
Po wgraniu nowego soft'u problem jakby zniknął.![]()
Gdzie mogę znalezc nowa wersje softu? Bo chyba to nie to?
http://software.canon-europe.com/products/0010298.asp
Chciałabym sie jeszcze upewnić, czy wszystkie dokumenty, jakie mam do mojego Canona sa kompletne. (kupiłam używany)
Poniżej, to co mam: http://kejth.w.interia.pl/IMG_0813small.jpg
i http://kejth.w.interia.pl/IMG_0816small.jpg
W serwisie tak czy siak wgrają ci nowy soft .Nie wydfdaje mi się natomiast żeby jego wgranie pomogło na BF/FF bo tam trzeba kluczykiem krecić koło lustra. Dokumenty które przedstawiłas wydają sie być ok ( rozumiem że jest to gwarancja i dowód zakupu - tyle wystarczy )