Cytat Zamieszczone przez zi3000 Zobacz posta
jasne ale SONY ma dość skuteczny marketing, ponoć sprzedaż 100, jest większa niż i razem wziętych, a to sporo jak na firmę która po mimo zaplecza jakim jest bagnet Minolta A, obecnie znany jako SONY , jednak raczkuje na tynku DSLR.
popraw mnie jesli sie myle, ale ani 7D ani 5D nie sa produkowane porownywanie sprzedazy nowego modelu z nieboszczykami jest troche nie fair dla tych drugich

Sony funkcjonuje, bo ma marke znana z innych branzy, a sama Alfa jest bardzo fajnym produktem dla docelowego odbiorcy.


Cytat Zamieszczone przez zi3000 Zobacz posta
dodatkowo SONY ma argument optyki AF firmowanej przez , która to marka jest jednak dla wielu synonimem najwyższej jakości optycznej.
tego argumentu bym nie demonizowal. raz, ze te obiektywy poki co sa tylko na papierze. dwa, ze niegorsza optyka Zeissa bedzie tez do Nikona. trzy, ze do Canona mozna (bedzie) wpiac tak te Zeissy do Nikona, jak i te do mocowania Contaksa. i jak sie ma Canona, z poki co rozwalajacymi wszelka konkurencje matrycami, to ta droga, wymagajaca co najwyzej pierscienia za zlotych 150~200, jest najlepsza

Cytat Zamieszczone przez zi3000 Zobacz posta
budować zaufanie muszą, zwłaszcza w obliczu wpadek, swoich jak i nie swoich, a odziedziczonych po KM. Jednak wydaje mi się, że SONY sprosta oczekiwanią rynku semipro jak i pro. I chyba nastąpi to wcześniej niż się wszystkim wydaje.
mam taka nadzieje. sadzac po zapowiedziach, chlopaki wiedza co robia i chca do czegos dojsc. a biuro projektowe Minolty, co by nie mowic, jest w stanie fajne rzeczy zrobic. z elektronika, a przede wszystkim marketingiem Sony moga daleko zajsc