Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 15

Wątek: Co kupić do robienia zdjęć makro i krajobrazów?

kolie
    Guest

Domyślnie Co kupić do robienia zdjęć makro i krajobrazów?

Mam zamiar kupić swoją pierwszą lustrzankę cyfrową. Wybór padł na Canona 400d... Jaki obiektyw wg was jest najlepszy do robienia zdjęć makro i krajobrazów? Tamron, Sigma? Z góry dziękuję za odpowiedzi i polecenie sprzętu, gdyż jak narazie w tym jestem dosyć początkująca...

Początki nałogu Awatar Saurus
    Miasto
    okolice Łodzi

Domyślnie

Do krajobrazów to raczej jakiś szeroki kąt, a do makro to najbardziej polecamy jest Canon EF 100mm/2.8 Macro USM - ze względu na rewelacyjną ostrość i jakość obrazu i lepszy od konkurencji autofocus. Ja przymierzam się do zakupu tego Canona i w dyskusjach porównujących kilka zbliżonych obiektywów do makro Canon wypadał w opiniach użytkowników najlepiej (są jeszcze Sigma 105mm i Tamron 90mm, nie pamiętam jakie każdy z nich ma światło, wydaje mi się że był jeszcze jakiś konkurencyjny ale głowy nie dam).
    Saurus

Prawo Murphy'ego: "Nigdy nie kłóć się z głupcem, ludzie mogą nie dostrzec różnicy"
    "Sztuczna inteligencja jest niczym przy prawdziwej głupocie" - Elbert Hubbart

Galeria WWW

Obertroll Awatar Kolekcjoner
    Miasto
    Pod Tatrami

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez kolie Zobacz posta
    Mam zamiar kupić swoją pierwszą lustrzankę cyfrową. Wybór padł na Canona 400d... Jaki obiektyw wg was jest najlepszy do robienia zdjęć makro i krajobrazów? Tamron, Sigma? Z góry dziękuję za odpowiedzi i polecenie sprzętu, gdyż jak narazie w tym jestem dosyć początkująca...
    Witamy . A mniej więcej jaki budżet chcesz nań przeznaczyć?
    "Co do wspomnianego mojego obowiązku to chcę jeszcze dodać, że mój stosunek do tegoż obowiązku jest moją osobistą i całkowicie prywatną sprawą, co zwalnia mnie od wszelkich dalszych komentarzy, przypisów, suplementów i gloss."
    Kapitan Wagner

Początki nałogu
    Miasto
    Racibórz

Domyślnie